ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود دانلود سایر جزوه ها دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید سالیدورک Solidworks نمونه تمرینات محیط Features

دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید سالیدورک Solidworks نمونه تمرینات محیط Features

در این بخش دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید سالیدورک Solidworks نمونه تمرینات محیط Features ارائه شده است. در این جزوه تمرینات متعددی ارائه شده و بسیار مفید می باشد. توضیحات بیشتر در رابطه با جزوه در ادامه ارائه شده است.


جزوه و تمرینات محیط Features مربوط به جلسات آموزشی دوره ها، نمونه مثال ها و تمرینات، از مثال های صنعتی انتخاب شده و در دوره های پروژه محور سالیدورکس به طراحی آنها خواهیم پرداخت. بعد از تسلط به طراحی این پروژه ها، ادعا می کنیم مهندسین از پس کلیه پروژه های طراحی مربوط به محیط features بر خواهند آمد. عکسی از جزوه در ادامه قابل مشاهده است.



برای دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید سالیدورک Solidworks نمونه تمرینات محیط Features که توسط یکی از بهترین اساتید تدریس خصوصی Solidworks ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 302 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید سالیدورک Solidworks نمونه تمرینات محیط Features(حجم فایل: 7037 کیلو بایت)
ارسال شده توسط امیربهزادفتح اللهی (مدرس برتر نرم افزارهای طراحی و تحلیل مهندسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی سالیدورکز Solidworks، اتوکد Autocad،کتیا Catia، آباکوس Abaqus و متلب Matlab (به صورت حضوری و آنلاین)، به همراه فروش پک های ویدیویی آموزشی
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image