ارتباط مستقیم با 30628 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه کنکور دانلود رایگان نمونه جزوه بسیار مفید و عالی زیست دهم مبحث گوارش با توضیحات و تمرینات فراوان

دانلود رایگان نمونه جزوه بسیار مفید و عالی زیست دهم مبحث گوارش با توضیحات و تمرینات فراوان

در این بخش دانلود رایگان نمونه جزوه بسیار مفید و عالی زیست دهم با توضیحات و تمرینات فراوان ارائه شده است. این جزوه بسیار مفید می باشد و برای یادگیری مبحث گوارش از زیست دهم پیشنهاد می شود حتما آن را مطالعه نمائید.


جزوه تدوین شده فصل گوارش زیست دهم شامل مباحث جامعی از جمله موقیت اندام های دستگاه گوارش، ماهیچه لوله گوارش، انواع بافت های موجود در لوله گوارش، حرکات لوله گوارش، وظایف قسمت های مختلف دستگاه گوارش، مراحل بلع، آنزیم های دستگاه گوارش، ریفلاکس، سنگ کیسه، صفرا، گوارش کربوهیدرات، پروتئین و لیپید چین ها و پرز ها، لیپوپروتئین ها، گردش خون دستگاه گوارش، تنظیم عصبی و هورمونی دستگاه گوارش، وزن مناسب و شاخص توده بدنی انواع گوارش در جانداران مختلف و ... میباشد. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های خصوصی زیست شناسی کمک بگیرید. از جمله مباحث دیگر ارائه شده در این جزوه می توان به گوارش و جذب مواد، موقعیت اندام های دستگاه گوارش، ساختار لولۀ گوارش، لایه بیرونی لوله گوارش، لایۀ ماهیچه ای، لایه زیر مخاط، لایۀ مخاطی، حرکات لوله گوارش، بلع غذا، برگشت اسید معده (ریفلاکس)، حرکت های رودۀ باریک، صفرا، لوزالمعده، جذب مواد در روده باریک، روده بزرگ و دفع، وزن مناسب، تنوع گوارش در جانداران و ... اشاره نمود.


در مقدمه جزوه آمده است: غذا خوردن یکی از لذت های زندگی است؛ اما فراتر از آن، غذایی که می خوریم، در گذر از دستگاه گوارش به شکلی در می آید که می تواند مواد و انرژی لازم برای سالم ماندن، درست عمل کردن و رشد و نمو یاخته های بدن را فراهم کند. البته غذای نامناسب و یا اضافه بر نیاز، مشکلاتی را برای بدن ایجاد می کند. اضافه وزن و چاقی، یکی از مسائلی است که سلامت جمعیت کنونی و آیندۀ ما را به خطر می اندازد. برای دانلود رایگان نمونه جزوه بسیار مفید و عالی زیست دهم مبحث گوارش با توضیحات و تمرینات فراوان که توسط یکی از بهترین مدرسین زیست شناسی ارائه شده است بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 292 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه جزوه بسیار مفید و عالی زیست دهم مبحث گوارش با توضیحات و تمرینات فراوان(حجم فایل: 5881 کیلو بایت)
ارسال شده توسط سارا اجاقی(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس زیست شناسی و بیوشیمی پایه و بیوشیمی بالینی و‌زیست دبیرستان توسط رتبه ۲ کنکور دکتری تخصصی وزارت بهداشت
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image