ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات دانشگاهی دانلود رایگان سوال باکتری شناسی

دانلود رایگان سوال باکتری شناسی

این فایل حاوی تعدادی سوال میکروب (باکتری) شناسی پزشکی است. به تعداد بیش از 2000 سوال دیگر نیز در بانک سوالاتم موجود می باشد این موارد طی 30 سال تدریس باکتری شناسی پزشکی طراحی یا گردآوری شده است. موفق باشید.


علم میکروب شناسی پزشکی دانش مطالعه باکتری‌ها است. در معرفی رشته میکروب شناسی پزشکی باید بدانیم که  باکتری شناسی شامل شناسایی، طبقه بندی و بررسی خصوصیات گونه‌های باکتریایی است. در این گرایش میکروب هایی که برای انسان بیماریزا هستند و چگونگی فعالیت آن ها بررسی می شود. باکتری‌ها متنوع‌ترین و مهم‌ترین میکروارگانیسمها هستند. تعداد کمی از آنها در انسان و حیوانات و گیاهان بیماریزا است. بطور کلی بدون فعالیت آنها، حیات بر روی زمین مختل می‌گردد. با توجه به اینکه باکتری‌ها ساختمان ساده‌ای داشته و می‌توان به آسانی بسیاری از آن‌ها را در آزمایشگاه کشت داد و تحت کنترل درآورد، میکروب‌شناسان مطالعهٔ گسترده‌ای دربارهٔ فرایندهای حیاتی آن‌ها انجام داده‌اند. برای دانلود رایگان سوال باکتری شناسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 3727 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان سوال باکتری شناسی(حجم فایل: 194 کیلو بایت)
ارسال شده توسط شکرالله آثار(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس باکتری شناسی پزشکی و میکروب شناسی پزشکی توسط استاد مجرب با 30 سال سابقه
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image