ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود دانلود آموزش مکالمه زبان دانلود رایگان کتاب 10000 conversation questions for everyday use and language classes

دانلود رایگان کتاب 10000 conversation questions for everyday use and language classes


همیشه یکی از مشکلات من در کلاس های زبان بخش speaking یا به عبارت واضح تر وادار کردن دانشجویان و یا زبان آموزان به صحبت کردن در مورد موضوع مکالمه (topic) انتخابی بود. احتمالا بسیاری از اساتید و یا معلم های زبان این مشکل را تجربه کرده باشند.


بخشی از وقت کلاس به مکالمه زبان انگلیسی اختصاص داده می شود، موضوعی تعیین می شود و قرار بر مشارکت همه دانشجویان در مکالمه می شود ولی کم کم مشارکت دانشجویان تحلیل می رود و فضای کلاس سردتر و سردتر می شود. در این وضعیت است که به وضوح نیاز به لیستی از سوالات مرتبط احساس می شود تا با انتخاب و پرسیدن یکی دو سوال بحث انگیز مجددا حواس دانشجویان را به موضوع مکالمه برگرداند و باعث مشارکت آنها شد.


کتابی که شامل لیستی از سوالات مختلف مکالمه باشد، می تواند برای مطالعه انفرادی (self study) و تمرین مکالمه نیز بسیار مفید باشد. اگر تاکنون خواسته باشید به تنهایی تمرین speaking انجام دهید، حتما به سختی این کار پی برده اید. شما به راحتی می توانید سه مهارت reading , writing و listening را به تنهایی تمرین کنید. اما تمرین speaking بدون کلاس و پارتنر نسبتا مشکل و کسل کننده است. در این میان داشتن لیستی از سوالات مکالمه که به صورت موضوعی طبقه بندی شده باشد می تواند کمک شایانی به زبان آموز نموده و باعث شود تا تمرین speaking تا حد زیادی آسان تر و مفید تر باشد.


کتابی که لینک دانلودش را در این پست قرار می دهم در سال ۹۲ و به همین منظور گردآوری و منتشر کردم. این کتاب در تیراژ نسبتا محدود و با قیمت مناسبی منتشر شده بود که باعث شد در مدت کمی تمام نسخه های آن به فروش رفته و نایاب گردد. در حال حاضر با توجه به هزینه های گزاف کاغذ و چاپ تصمیم گرفتم تا جهت استفاده عموم، کتاب را به صورت آنلاین و به رایگان منتشر کنم. دانلود رایگان کتاب 10000 conversation questions for everyday use and language classes در این بخش ارائه شده است. این کتاب که توسط یکی از بهترین اساتید و مدرسین زبان انگلیسی ارائه شده است را می توانید از لینک زیر دانلود فرمایید. برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 983 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان کتاب 10000 conversation questions for everyday use and language classes (حجم فایل: 799 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر محمدرضا یوسفی (رتبه 3 کنکور دکتری، آیلتس9) (نظرات دانشجویان در ویدئوها)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تخصصی انگلیسی، مکالمه پیشرفته، آیلتس و تافل با 20 سال سابقه تدریس موفق (رتبه ۳ کنکور دکتری و استاد دانشگاه)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image