ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی راهنمایی و ابتدایی دانلود رایگان نمونه سوال ریاضی ششم فصل اول و دوم با جواب pdf

دانلود رایگان نمونه سوال ریاضی ششم فصل اول و دوم با جواب pdf

در این بخش دانلود رایگان نمونه سوال ریاضی ششم فصل اول و دوم با جواب با فرمت pdf ارائه شده است. اگر می خواهید ریاضی ششم را عالی یاد بگیرید و نمره خوب بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی ریاضی پایه 6 بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی ششم کلیک کنید. مطالعه کنید: دانلود رایگان نمونه سوال جامع ریاضی ششم به همراه پاسخ نامه تشریحی



به منظور دانلود رایگان نمونه سوال ریاضی ششم فصل اول و دوم با جواب با فرمت pdf بر روی لینک های زیر کلیک کنید. بعد از مطالعه کتاب درسی و حل تمرین، حل کردن نمونه سوال امتحانی بسیار مفید است.  در شکل زیر تعدادی نمونه سوال امتحانی ریاضی ششم با جواب را مشاهده می کنید. در سوال اول جواب های درست با کروشه آبی مشخص شده است. مثلا در سوال 4 پرسیده شده است که کوچکترین مضرب فرد دو رقمی 5 کدام عدد است که جواب درست عدد 15 می باشد. در بخش بعدی سوال های جای خالی را در شکل زیر مشاهده می کنید. در قسمت الف گفته شده است که به مجموع اعداد فرد و اعداد زوج، اعداد .... می گویند. جواب این سوال با رنگ قرمز در پایین نشان داده شده است و جواب آن اعداد طبیعی می باشد. سوالات و جواب های ارائه شده را با دقت بررسی نمائید. در نهایت در بخش آخر سوال زیر بحث (درست و نادرست) مطرح شده است. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های ریاضی کمک بگیرید. مثلا سوال پرسیده شده است که آیا جمله (همه رقم های عدد زوج، زوج هستند) درست می باشد یا نادرست؟ واضح است که نادرست می باشد زیرا به عنوان مثال عدد 76 زوج است در حالیکه همه رقم های آن و همه اعداد استفاده شده در آن زوج نیستند. سعی کنید هر سوال را که ادعا می کنید درست یا نادرست است با دلیل و مثال جواب را بگوئید تا برای خودتان هم خوب جا بیفتد. نمونه سوال های ارائه شده در شکل زیر را با دقت بررسی نمائید. برای دانلود رایگان سوال امتحانی ریاضی 6 بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


دانلود رایگان نمونه سوال امتحان ریاضی ششم - خرداد ماه


سوال ریاضی ششم


دانلود رایگان جزوه آموزشی ریاضی ششم - فصل دوم: کسر



در ادامه تعداد دیگری نمونه سوالات ریاضی پایه 6 را می توانید رایگان دانلود نمائید. بر روی لینک های زیر کلیک کنید. در تصویر پایین هم توضیحات خوبی در رابطه با مبحث ضرب و تقسیم کسرها از فصل دوم ریاضی ششم ارائه شده است.


دانلود رایگان سوالات امتحانی ریاضی ششم همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی


دانلود رایگان جزوه آموزشی ریاضی ششم - فصل اول: عدد و الگوهای عددی


چگونه ریاضی ششم را یاد بگیریم



اگر می خواهید تسلط خودتان را افزایش دهید سوالاتی که در ادامه آمده است را هم رایگان دانلود کنید و پاسخ دهید. سوالات با فرمت pdf ارائه شده است.


نمونه سوالات فصل به فصل ریاضی ششم با جواب


نمونه سوال ریاضی ششم فصل ۱ ۲ ۳ با جواب



کلیک کنید: مشاهده فیلم های آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ششم


در عکس های زیر هم سوالات بیشتری برای یادگیری ریاضی پایه 6 قابل مشاهده است.





مطالعه نمائید: مساحت دایره کلاس ششم همراه با فرمول و نمونه سوال


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 15780 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image