ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود دانلود سایر جزوه ها دانلود رایگان مقاله روش های تدریس خلاق و نوین pdf

دانلود رایگان مقاله روش های تدریس خلاق و نوین pdf


اگر می خواهید در رابطه با روش های تدریس خلاق مطالب مفیدی را یاد بگیرید. اگر در جستجوی فایل pdf در رابطه با روش های و راهکارهای تدریس های خلاق هستید .... در هر صورت فایل زیر را به صورت رایگان دانلود نمائید. برای دانلود رایگان مقاله روش های تدریس خلاق و نوین pdf بر روی لینک زیر کلیک کنید.


بخشی از فایل: به خلاقیت به عنوان یک مهارت نگاه کنید، نه فقط یک “ابزار” برای افزودن سرگرمی به تدریس در کلاس آنلاین! برای بحث های زیادی برنامه ریزی کنید که حول سوالات دارای پایان باز مربوط به درس هستند. این مقاله شیوه های تدریس خلاقیت آفرین را با رویکرد کیفی و روش تحلیلی-توصیفی مورد بررسی قرار می دهد. در این مقاله خلاقیت و روش های تدریس خلاقانه تعریف و تشریح شده است. کلاس درس که بخش عمده ای از فعالیت تدریس و یادگیری در آن صورت می گیرد، نقش اساسی در ایجاد زمینه برای خلاقیت دارد. تدریس, تنها فعالیت معلم در کلاس درس نیست بلـــکه فعالیتی دو جانبه از طرف معلم و دانش آموزان می باشد که در جریان آن, بین دانش آموزان با یکدیگر و معلم تعامل وجود دارد. شیوه های آموزش سنتی دانش آموزان را با روش های شناختی که مرتبط با دنیای فردا است همراه نمی کند و چنین تدریس نامناسبـــی همراه با عدم طرح موضوعات بحث برانگیز، محیط آموزشی ملالت‌آوری را ایجاد می‌کند. روش تدریس خلاق در واقع بر توانایی یک معلم در استفاده قوه خلاقه وی برای انتقال درست و سریع مفاهیم و مطالب به دانش آموزان اطلاق می شود. هر یک از این روش ها می تواند خلاقیت دانش آموزان را پرورش دهد. در بهره گیری از این روش ها باید به ویژگی های روش خلاق توجه کرد. ۱- داستانگویی و قصه نویسی ۲- شرح حال نویسی و انشا نویسی ۳- امور هنری از قبیل نقاشی ۴- بیان شرح حال و زندگی بزرگان.


در نظر داشته باشید که برای خلاق بودن در تدریس یک پیش نیاز این است که به کار خودتان و به تدریس علاقه و عشق داشته باشید. اگر عاشق کار خودتان هستید، اگر از تدریس لذت می برید، چنانچه دروس تدریسی خودتان را با علاقه و عشق انتخاب کرده باشید .... در این حالت خلاقیت هم به سراغ شما می آید و کلاس های جذاب و عالی خواهید داشت. در کنار عشق و علاقه به تدریس می توانید روش های جدید و نوین تدریس را هم یاد بگیرید و بازدهی و جذابیت کلاس های خودتان را بیش از پیش افزایش دهید. به عنوان مکمل در کنار دانلود فایل زیر، مطالعه مقاله های بهترین و موثرترین راهکارها و روش های تدریس موفق، خلاق و جذاب و روش تدریس جذاب و انواع روش های تدریس نوین و خلاقانه هم مفید است. از این روش های مفید و موثر تدریس در کلاس های گروهی و یا به عنوان معلم خصوصی در کلاس های خصوصی هم می توانید استفاده نمائید. برای دانلود رایگان مقاله روش های تدریس خلاق و نوین pdf بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 13558 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان مقاله روش های تدریس خلاق و نوین pdf(حجم فایل: 239 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
Shakilaabbasi سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵

عالیست