ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی چهارم دبیرستان دانلود رایگان خلاصه جزوه عالی آموزش زیست شناسی و تست زنی موفق زیست در کنکور

دانلود رایگان خلاصه جزوه عالی آموزش زیست شناسی و تست زنی موفق زیست در کنکور

کتاب های زیست شناسی پر از مطالب متنوع و ریزه کاریهاست که هم در مطالعه و در به یاد سپاریها با مشکل مواجه می شویم. این جزو و سری های بعدی تکنیک های مطالعه و حل تست های دشوار را آموزش می دهند.


بخشی از جزوه: برخی از مباحث زیست شناسی دارای جزئیات بسیار زیادی هستند و گاهن تقدم و تاخر زمانی اتفاقات و یا هم زمانی آنها مورد سوال قرار می گیرد. در تست های کنکور از سال 93 تا کنون در مورد آنها سوالهای زیادی مطرح شده است. بهتر است تکلیف این مباحث را یکبار برای همیشه روشن کنید. برای این کار تمام اطلاعات موجود در مورد یک موضوع بخصوص را که مد نظر است، در کنار هم و بطور کامل برای خودتان بنویسید و متناسب با زمان و رخداد آن را مرتب نمایید. یکی از این موارد تاریخچه انقراض گروهی موجودات و اتفاقاتی است که در طول آن و در فواصل بین انقراض ها رخ داده است. این جزوه توسط یکی از بهترین معلم های زیست شناسی ارائه شده است.
برای موفقیت در کنکور:
1- کتاب های زیست دبیرستان را با دقت مطالعه کنید و مرتب مرور نمایید. یعنی برنامه مرور زیست را که درس اصلی شما محسوب می شود، بطور منظم ادامه دهید.
2- سوالات تستی خط به خط، مفهومی و ترکیبی را از انواع کتابهای کمک درسی و برای هر فصل حل کنید. و دقت، قدرت استدلال و فرار از دامهای تستی را تقویت کنید.
3- نکاتی که یاد می گیرید و در پاسخ سوالات تستی و یا در درسنامه های کمک درسی پیدا می کنید، یادداشت کنید. هیچگاه فرصت مرور دوباره آن کتابهای حجیم را نخواهید داشت.
اگر در این مباحث اشکال دارید از مدرسین تدریس خصوصی زیست کمک بگیرید. برای دانلود رایگان خلاصه جزوه عالی آموزش زیست شناسی و تست زنی موفق زیست در کنکور بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 392 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان خلاصه جزوه عالی آموزش زیست شناسی و تست زنی موفق زیست در کنکور(حجم فایل: 207 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر مهدی خوبدل (مدرس برتر زیست شناسی با 18 سال سابقه تدریس)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی، تضمینی و مفهومی*زیست شناسی* دبیرستان و کنکور، تیزهوشان و المپیاد در تهران و آنلاین در کل کشور و خارج- دوره فشرده با تضمین قبولی ویژه امتحان نهای زیست شناسی دهم
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image