ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس دانلود دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود رایگان جزوه عالی آموزش گرامر زبان انگلیسی - افعال کمکی Auxiliary verbs و Tag questions

دانلود رایگان جزوه عالی آموزش گرامر زبان انگلیسی - افعال کمکی Auxiliary verbs و Tag questions

در این بخش دانلود رایگان جزوه عالی آموزش گرامر زبان انگلیسی - افعال کمکی Auxiliary verbs و Tag questions ارائه شده است. اگر می خواهید در رابطه با افعال کمکی و Tag questions مطالب مفیدی آموزش ببینید ادامه این مطلب را بخوانید.


بخشی از جزوه: افعال کمکی Auxiliary verbs (have/do/can, etc.) در زبان انگلیسی بسیار پرکاربرد و مهم هستند. شما میتوانید از فعل کمکی استفاده کنید وقتی که نمی خواهید چیزی را تکرار کنید. به این مثال دقت نمائید: Have you locked the door? “Yes, I have.” (=I have locked the door). همانطور که مشاهده می کنید در این جمله استفاده از افعال کمکی باعث شده است مکالمه به راحتی و با تعداد کلمات کمتر اتفاق بیفتد. نکته بعدی اینکه، برای نشان دادن توجه مودبانه در در رابطه با آنچه شخص گفته از فعل کمکی استفاده می کنیم. برای مشاهده مثال هایی در این زمینه جزوه را دانلود نموده و مطالعه کنید. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های زبان انگلیسی حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید. همراه با neither و so هم می توانیم از افعال کمکی استفاده نمائیم. به عنوان مثال داریم: “I’m tired.” So am I.” (=I’m tired too) - در ادامه جزوه توضیحات بیشتر در رابطه با کاربردهای مختلف افعال کمکی با مثال های فراوان ارائه شده است. در بخش پایانی جزوه هم می توانید مطالب مفیدی در رابطه با Tag questions مطالعه نمائید. برای دانلود رایگان جزوه عالی آموزش گرامر زبان انگلیسی - افعال کمکی Auxiliary verbs و Tag questions بر روی لینک زیر کلیک کنید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 759 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه عالی آموزش گرامر زبان انگلیسی - افعال کمکی Auxiliary verbs و Tag questions(حجم فایل: 644 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image