ارتباط مستقیم با 30665 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه کنکور دانلود جزوه کنکور دانلود رایگان فایل مصاحبه با رتبه های برتر کنکور ریاضی سال 92

دانلود رایگان فایل مصاحبه با رتبه های برتر کنکور ریاضی سال 92

در این بخش دانلود رایگان فایل مصاحبه با رتبه های برتر کنکور ریاضی سال 92 ارائه شده است. مطالعه مصاحبه رتبه های برتر کنکور می تواند به شما کمک کند در کنکور موفق شوید.

برای مشاهده لیست مدرسین کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. مطالعه بهترین مدرسین کنکور، لیست 10 استاد برتر کنکور در تهران و کل ایران هم مفید است.

در این فایل مصاحبه با سجاد صادقی زاده رتبه 1 ریاضی، مصاحبه با سید محمد حسین موسویی رتبه 2 ریاضی سال 92 و مصاحبه با سید محمد جواد موسوی مبارکه رتبه 3 کنکور ریاضی سال 92 ارائه شده است. تعدادی از سوالات پرسیده شده را در ادامه می توانید مطالعه کنید.

شما از یک شهرستان نسبتا کوچک موفق شدید رتبه یک رقمی کنکور را به دست آورید، تفاوت درس خواندن در یک محیط کوچک با درس خواندن در پایتخت و دانشگاه مثل صنعتی شریف در چیست؟

مطمئنا تفاوت های زیادی وجود دارد. برخی مثبت و برخی منفی. مطمئنا امکانات در شهری مثل تهران خیلی بیشتر است اما برای من که در شهرستان مبارکه درس می خواندم، چیزی که این اختلاف امکانات را پر می کرد انگیزه ای بود که داشتم. این که بتوانم ثابت کنم جوانان شهرستان مبارکه هم می توانند در همه عرصه ها به موفقیت های زیادی برسند. که به لطف خدا موفق شدم.

آیا در کلاس های کنکور شرکت می کردید؟

به شخصه در هیچ کلاس کنکوری شرکت نمی کردم و تنها در کلاس هایی که مدرسه برایمان در نظر گرفته بود حاضر می شدم. این کلاس ها برای جمع بندی پایانی دروس بود و در ماه های پایانی به ما کمک می کرد.

نحوه ی درس خواندنتون برای کنکور:

در کلاس های تدریس خصوصی که اصلا حضور پیدا نکردم و فقط در مدرسه خودم و خانه درس خواندم. روزهایی که به مدرسه نمی رفتم میانگین حدود ۹ ساعت مطالعه می کردم و روزهایی که مدرسه می رفتم حدود ۴ ساعت درس می خواندم.

برای دانلود مصاحبه با رتبه های برتر کنکور ریاضی سال 92 بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 510 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان فایل مصاحبه با رتبه های برتر کنکور ریاضی سال 92(حجم فایل: 520 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image