ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان جزوه خلاصه آموزش گرامر زبان pdf - گذشته کامل یا ماضی بعید Past perfect tense همراه با مثال

جزوه خلاصه آموزش گرامر زبان pdf - گذشته کامل یا ماضی بعید Past perfect tense همراه با مثال

در این جزوه خلاصه شده آموزش گرامر زبان، گذشته کامل  یا ماضی بعید (Past perfect tense) با مثال های ساده مورد بررسی قرار گرفته است. یکی از مهم ترین و به نوعی پرکاربردترین زمان ها در زبان انگلیسی، گذشته ی کامل است که معادل ماضی بعید در زبان فارسی است.

اگر در زمینه آموزش گرامر زبان انگلیسی اشکال دارید از مدرسین مجرب زبان انگلیسی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.

توضیحات تکمیلی: در این جزوه در رابطه با زمان گذشته کامل در زبان انگلیسی و طرز ساختن این زمان، چگونگی ساختن جملات منفی و سوالی و .... مورد بررسی قرار گرفته است. این زمان به عملی اشاره می کند که در زمان گذشته پیش از عمل دیگری اتفاق افتاده باشد. به همین خاطر ماضی بعید، معمولا به صورت ترکیبی با یک زمان گذشته ی دیگر به کار می رود. واضح است که در این جملات ترکیبی باید عمل دورتر را با ماضی بعید بیان کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و مشاهده نحوه ساخت جملات مثبت، منفی و سوالی در این زمان همراه با مثال جزوه را ببینید. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5487 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه خلاصه آموزش گرامر زبان pdf - گذشته کامل یا ماضی بعید Past perfect tense همراه با مثال(حجم فایل: 886 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image