ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه خلاصه آموزش ریاضی - آموزش حد تابع و دقت روی مقادیر حد چپ و راست

دانلود جزوه خلاصه آموزش ریاضی - آموزش حد تابع و دقت روی مقادیر حد چپ و راست

در این جزوه خلاصه شده آموزش ریاضی لزوم دقت روی مقادیر حد چپ و راست ارائه شده است. از آنجا که وجود حد در یک نقطه مستلزم وجود حد چپ و راست در آن نقطه و برابر بودن این دو مقدار می باشد، در بسیاری مواقع، لازم است بررسی مقادیر حد چپ و راست به صورت جداگانه صورت پذیرد.

اگر در درس ریاضی و مبحث حد تابع و نحوه محاسبه حد چپ و راست یا هر مبحث دیگری اشکال دارید از مدرسین ریاضی کمک بگیرید. در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی می توانید لیست کاملی از مدرسین ریاضی خانم و آقا را مشاهده نمائید.

توضیحات بیشتر: در این جزوه موارد خاصی از محاسبه حد و حد چپ و راست مانند حد شامل قدر مطلق، حد شامل جزء صحیح، حد توابع چند ضابطه ای و .... مورد بررسی قرار گرفته است. در مواردی که ذکر شد لازم است حد چپ و راست به تفکیک محاسبه شوند و بعد از آن وجود یا عدم وجود حد در یک نقطه بررسی گردد. به خصوص در مسائل چهار گزینه ای پاسخی به صورت "حد وجود ندارد." می تواند نشانه ای از ضرورت انجام این عمل باشد، زیرا، ممکن است در آن مساله خاص، مقادیر حد چپ و راست هر کدام به تنهایی موجود باشند، ولی، به علت عدم تساوی آنها، حد مورد نظر وجود نداشته باشد. برای دانلود این جزوه خلاصه شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3668 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود جزوه خلاصه آموزش ریاضی - آموزش حد تابع و دقت روی مقادیر حد چپ و راست(حجم فایل: 1097 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image