ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان خلاصه جزوه آموزش گرامر زبان انگلیسی - اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش

خلاصه جزوه آموزش گرامر زبان انگلیسی - اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش

در این جزوه خلاصه گرامر و قواعد زبان انگلیسی مبحث اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش توضیح داده شده است. نحوه کاربرد اسامی قابل شمارش و غیرقابل شمارش در جملات زبان انگلیسی با ارائه مثال هایی در این جزوه خلاصه مورد بررسی قرار گرفته است.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی که می توانند به شما در یادگیری زبان کمک کنند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.

بخش هایی از جزوه: 1- اسامی قابل شمارش: می توانیم تعداد شون را با عدد یا حروف تعریف مشخص کنیم . به عبارت دیگر می توانیم دونه دونه بشمریمشون. هم در حالت مفرد و هم در حالت جمع تعدادشون مشخص است. 2- اسامی غیر قابل شمارش: همراه با عدد یا a/an به کار نمی رن و معمولا جز ء خانواده های  مایعات ، جامدات، گازها ، مفاهیم انتزاعی، زبان ها ،پدیده های طبیعی و ..... هستنند. برخی اسامی قابل شمارش وجود دارند که شکل مفرد و جمعشان یکسان است. چگونه یک اسم غیر قابل شمارش را می توان شمرد؟ برای شمردن اسمی که غیر قابل شمارش است باید واحد ان را (که یک اسم قابل شمارش است) در ابتدایش بنویسیم. با توجه به دو تقسیم بندی ارائه شده برای اسم ها، باید بدانیم کدام وابسته ها قبل از اسامی قابل شمارش ، کدام ها قبل از اسامی غیر قابل شمارش و کدام ها قبل از هر دو گروه به کار می روند. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 7465 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
خلاصه جزوه آموزش گرامر زبان انگلیسی - اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش(حجم فایل: 829 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
رامتین دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

عالی نبود