ارتباط مستقیم با 30679 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان خلاصه جزوه مفید ریاضی - صعودی یا نزولی بودن و نقاط اکسترمم نسبی یک تابع با مثال کاملا تشریحی

خلاصه جزوه مفید ریاضی - صعودی یا نزولی بودن و نقاط اکسترمم نسبی یک تابع با مثال کاملا تشریحی

در این جزوه خلاصه شده مطالب جالب و مفیدی در رابطه با تعیین وضعیت صعودی یا نزولی بودن یک تابع و تعیین نقاط اکسترمم نسبی یک تابع ارائه شده است و مثال های کاملا تشریحی هم در این زمینه ارائه شده است. بحث ماکزیمم و می نیمم و اکسترمم توابع بحث بسیار مهم و کلیدی در درس ریاضی است.

اگر در زمینه یادگیری و آموزش درس ریاضی و مبحث اکسترمم و .... اشکال دارید مدرسین ریاضی می توانند به شما کمک کنند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

در این جزوه ابتدا مبحث تعیین وضعیت صعودی یا نزولی بودن یک تابع مورد بررسی قرار گرفته و حالت های اکیدا صعودی و اکیدا نزولی هم توضیح داده شده است. در ادامه دو مثال و تمرین بسیار خوب از این مبحث حل شده است. در ادامه در رابطه با تعیین نقاط اکسترمم نسبی یک تابع توضیحاتی ارائه شده است و یک مثال با حل تشریحی هم قابل مشاهده می باشد. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1588 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
خلاصه جزوه مفید ریاضی - صعودی یا نزولی بودن و نقاط اکسترمم نسبی یک تابع با مثال کاملا تشریحی(حجم فایل: 1045 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image