ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی - معادلات شامل عبارت های گویا و گنگ

دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی - معادلات شامل عبارت های گویا و گنگ

در این بخش یک جزوه آموزشی ریاضی برای دانلود رایگان از مبحث معادلات شامل عبارت های گویا و گنگ ارائه شده است. برای دانلود جزوه بر روی لینکی که در پایین قرار دارد کلیک کنید.

اگر در زمینه یادگیری معادلات و نامعادلات و عبارت های گنگ و گویا و ... اشکال دارید از مدرسین ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی لینک تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

توضیحات بیشتر: در این جزوه در رابطه با معادلات شامل عبارت های گویا توضیحات خوبی ارائه شده است. ابتدا روش کلی حل معادلات گویا توضیح داده شده است. برای حل یک معادله ی گویا، طرفین معادله را در کوچکترین مضرب مشترک مخرج کسرها ضرب کرده و با ساده کردن عبارت جبری حاصل، معادله ی به دست آمده را حل کرده و جواب های آن را می یابیم. جواب هایی قابل قبول اند که مخرج هیچ کدام از کسر ها را صفر نکنند. در ادامه در رابطه با حل معادلات گویا با تغییر متغیر هم توضیح داده شده است. سپس از این مباحث مثال خوبی به صورت تشریحی حل شده است. در بخش بعد حل مسائل کاربردی با معادلات گویا توضیح داده شده و روش کلی حل معادلات گنگ ارائه شده است. در بعضی از معادلات شامل عبارات گنگ، می توان با انتخاب متغییر جدید (این متغیر می تواند تمام عبارت رادیکالی، تمام عبارت زیر رادیکال یا بخشی از عبارت زیر رادیکال باشد.) معادله را به معادلات شناخته شده (معمولا معادله ی درجه ی دوم) تبدیل کرده و با حل این معادله و یافتن متغییر جدید، جواب های معادله ی اصلی را یافت. در پایان مثال دیگری هم به صورت تشریحی حل شده است. برای دانلود جزوه بر روی لینکی که در پایین قرار دارد کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 7271 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی - معادلات شامل عبارت های گویا و گنگ(حجم فایل: 1010 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image