ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان جزوه خلاصه آموزش آمار - واریانس، انحراف معیار، ضریب تغییرات و چارک با حل مثال تشریحی

جزوه خلاصه آموزش آمار - واریانس، انحراف معیار، ضریب تغییرات و چارک با حل مثال تشریحی

جزوه خلاصه آموزش آمار - واریانس، انحراف معیار، ضریب تغییرات و چارک با حل مثال تشریحی در این بخش ارائه شده است. برای یادگیری مفاهیم آماری ذکر شده این جزوه خلاصه را دانلود نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید خانم و آقا که در زمینه آموزش آمار فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی آمار کلیک نمائید.

توضیحات بیشتر در رابطه با جزوه: در این جزوه مفاهیم مهم اماری همچون واریانس، انحراف معیار، ضریب تغییرات و چارک با حل مثال تشریحی ارائه شده است. اختلاف هر داده از میانگین را انحراف از میانگین آن داده می نامیم. با توجه به تعریف میانگین، همواره برای هر مجموعه ای از داده ها،مجموع اختلاف داده ها از میانگین صفر خواهد بود. بنابراین برای ساختن شاخصی که پراکندگی حول میانگین را نشان دهد باید از قدر مطلق اختلاف داده ها از میانگین یا مجذور اختلاف داده ها از میانگین استفاده کنیم که البته استفاده از روش دوم معمول تر است. میانگین مجذور اختلاف داده ها از میانگین آنها را واریانس می نامیم. در ادامه مثالی از این مبحث حل شده است و انحراف معیار تعریف شده است. سپس ضریب تغییرات و چارک ها توضیح داده شده و مثالی به صورت تشریحی در جزوه ارائه گشته است. برای دانلود این جزوه خوب و خلاصه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 31353 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه خلاصه آموزش آمار - واریانس، انحراف معیار، ضریب تغییرات و چارک با حل مثال تشریحی(حجم فایل: 673 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
فضل الله بلوچی شنبه ۰۴ دي ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

عالی