ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان خلاصه جزوه زیست شناسی مبحث میتوز، دوک تقسیم، میانک، پیش چهر (پروفاز) و پرومتافاز

خلاصه جزوه زیست شناسی مبحث میتوز، دوک تقسیم، میانک، پیش چهر (پروفاز) و پرومتافاز

دانلود خلاصه جزوه زیست شناسی مبحث میتوز، دوک تقسیم، میانک، پیش چهر (پروفاز) و پرومتافاز در این بخش ارائه شده است. برای دانلود خلاصه جزوه زیست شناسی مبحث میتوز، دوک تقسیم، میانک، پیش چهر (پروفاز) و پرومتافاز بر روی لینکی که در پایین قرار دارد کلیک کنید.

بخشی از خلاصه جزوه: دوک تقسیم: برای حرکت و جدا شدن کروموزوم ها ایجاد می شود. مجموعه ای از ریزلوله های پروتئینی است که هنگام تقسیم یاخته پدیدار و  سانترومر کروموزوم به آن متصل می شود. با کوتاه شدن رشته های دوک متصل به سانترومو، کروموزوم ها ازهم جدا می شوند و به قطبین می روند. - میانک: در یاخته های جانوری وحود دارد و اغلب گیاهان میانک یا سانتریول ندارند و ساخته شدن رشته های دوک را سازمان می دهند. در یاخته های فاقد سانتریول هم رشته های دوک تشکیل می شود و در دو قطب یاخته قرار می گیرند و بین آنها رشته های دوک امتداد می یابد.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک نمائید. برای دانلود خلاصه جزوه بر روی لینکی که در پایین قرار دارد کلیک نمائید.


آمار بازدید: 2281 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
خلاصه جزوه زیست شناسی مبحث میتوز، دوک تقسیم، میانک، پیش چهر (پروفاز) و پرومتافاز(حجم فایل: 539 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image