ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - افعال با قاعده و بی قاعده در زبان انگلیسی

جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - افعال با قاعده و بی قاعده در زبان انگلیسی

به منظور دانلود رایگان جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی -  افعال با قاعده و بی قاعده در زبان انگلیسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

--- خلاصه ای از جزوه:

در بحث گذشته ساده در زبان انگلیسی افعال به دو گروه افعال با قاعده و افعال بی قاعده تقسیم می شوند.

افعال با قاعده: افعال اگر از قاعده خاصی برای تبدیل شدن به گذشته پیروی کنند افعال با قاعده نامیده می شوند.این افعال برای تبدیل شدن به گذشته ساده در آخر فعل –ed می گیرند مانند hope, stop, listen, study, start و غیره.این افعال در حالت اسم مفعول یا همانpast participle  هم همواره یک -ed به انتهای آنها اضافه می شود.

اما بعضی از افعال از این قاعده پیروی نمی کنند و گذشته آنها –ed نمی گیرد. این افعال را افعال بی قاعده می نامند مانند break, come, find, hit, swim و غیره. در جدول زیر افعال بی قاعده به صورت الفباتیک همراه با معنی آنها برای سهولت کار شما عزیزان قرار داده خواهد شد.  وقتی این دسته از افعال به عنوان فعل گذشته و اسم مفعول بکار می روند به انتهای آنها “ed” اضافه نمی شود،بلکه مطابق با جدول زیر،ساختار این افعال نسبت به حالت مصدری آنها،یا به طور کلی عوض می شود و یا تغییر نکرده و ثابت می ماند،به همین خاطر به آنها “افعال بیقاعده” گفته می شود.به عنوام مثال ستون دوم و سوم فعل “arise” متفاوت بوده،ولی در عوض،در مورد فعل “bet” ثابت می باشد.

قسمت سوم فعل یا همان وجه وصفی مفعول در افعال با قاعده همانند گذشته آنها به –ed ختم می شود.اما در افعال بی قاعده از قانون خاصی پیروی نکرده و قسمت سوم فعل آنها تعیین شده و در جدول زیر می توانید آنها را ببینید.

...

برای دانلود جزوه آموزشی افعال با قاعده و بی قاعده در زبان انگلیسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین تدریس و اموزش زبان انگلیسی هم در پایین همین مطلب قابل مشاهده است.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع لینکدار مجاز است).

عبارتهای کلیدی: انگلیسی، آموزش گرامر زبان، گرامر زبان انگلیسی، قواعد زبان انگلیسی، زبان انگلیسی، افعال با قاعده در زبان انگلیسی، افعال بی قاعده در زبان انگلیسی


آمار بازدید: 4358 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - افعال با قاعده و بی قاعده در زبان انگلیسی(حجم فایل: 747 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image