ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی

مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی

مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی
مولف: جین ام.شیتون مترجم: دکتر امیردانا ، پویا بیابانی ، فاطمه کربمی اصل ، اعظم فتحی زادان انتشارات: ویراست معرفی شده توسط: پویا بیابانی

کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی نوشتهٔ جین ام. شیمون و ترجمهٔ امیر دانا و پویا بیابانی و فاطمه کریمی اصل و اعظم فتحی زادان و ویراستهٔ زهرا پورآقائی اردکانی است. نشر ویراست این کتاب را در سال ۱۴۰۲ روانهٔ بازار کرده است.


درباره کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی

کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی درمورد اصول و راهبردها سخن گفته است. محتوای این کتاب را کمیتهٔ توسعهٔ ورزش و فعالیت بدنی کودکان فدراسیون ورزش‌های همگانی تأیید کرده است. این کتاب مقدمه‌ای بر تدریس تربیت‌بدنی است و دارای مـتنی جـذاب و مناسـب بـرای دانشجویان دانسته شده است؛ دانشجویانی که به‌دنبال تحصیل در رشتهٔ تربیت‌بدنی هستند. سه ویژگی برجسته‌ای که این کتاب را از سایر کتاب‌ها متمایز کرده است، تمرکز انحصاری آن بر تربیت‌بدنی، عمق و گستردگی موضوعات آن است. این اثر شامل محتوای ضروری است که دانشجویان برای ایجاد یک پایهٔ قوی از مهارت‌های آموزشی و درک درستی از این رشته بـه آن نیاز دارند.
خواندن کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم.
این کتاب را به دوستداران رشتهٔ تربیت‌بدنی پیشنهاد می‌کنیم . برای خرید این کتاب هم بصورت خرید اینترنتی میتوان اقدام کرد و هم بصورت حضوری در سرتا سر کتاب فروشی های شهرتان.

آمار بازدید: 98 بار
ثبت نظر درباره کتاب
Security Image

دانلود کتاب درسی