ارتباط مستقیم با 30617 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام جدید معلم خصوصی آنلاین در تهران و کل ایران سال ۱۴۰۲

استخدام جدید معلم خصوصی آنلاین در تهران و کل ایران سال ۱۴۰۲


در این بخش در رابطه با جدیدترین آگهی های استخدامی مدرس و معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و مجازی در تهران و یا هر جای دیگر ایران توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم


در حال حاضر تدریس خصوصی آنلاین ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، عربی، زیست و بسیاری از دروس متقاضیان خوبی دارد. برای اینکه بتوانید در زمینه تدریس خصوصی و به عنوان معلم خصوصی در سال ۱۴۰۲ یا هر زمان دیگری فعالیت داشته باشید و به درآمدهای بالا برسید دو راهکار و روش مختلف برای استخدام شدن وجود دارد. اولین روش این است که در آموزشگاههای معتبر تدریس خصوصی استخدام شوید و در این زمینه فعالیت داشته باشید که برای مدرسینی که به تازگی کار را شروع کرده اند و یا اساتید مجربی که می خواهند وقت های خالی خودشان را پوشش بدهند خوب است. راهکار دیگر این است که به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین ایشان برای تدریس خصوصی آنلاین و مجازی در سال ۱۴۰۲ استخدام شوید. در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می کنیم.


پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید: فرم استخدام معلم خصوصی



در حالتی که توسط آموزشگاههای تدریس خصوصی استخدام می شوید معمولا آموزشگاه تدریس خصوصی در منزل را بیشتر مد نظر دارد و در زمینه تدریس آنلاین فعالیت کمتری دارند. موسسات تدریس خصوصی معمولا در تهران، کرج و یا هر شهر دیگری که هستند شاگرد جذب نموده و به مدرسین خودشان معرفی می نمایند. همانطور که گفته شد اگر تازه کار هستید یا شاگرد دارید و در بعضی از روزها وقت خالی دارید و وقت شما پر نشده است، خوب است با آموزشگاهها ارتباط داشته باشید و پاره وقت استخدام شوید. اما اگر بیشتر تدریس آنلاین، جذب شاگرد مستقیم و رسیدن به درآمد بالا را مد نظر دارید از روش دوم در سال ۱۴۰۲ استفاده کنید که همان استخدام شدن مستقیم توسط متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین ایشان است.


مطالعه کنید: شرایط جذب و استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی


اما منظور از استخدام شدن توسط والدین چیست؟ به زبان ساده اگر شما در اینترنت و شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید و برای توانایی های خودتان تبلیغ کنید، والدین و یا افرادی که متقاضی کلاس خصوصی آنلاین هستند شما را مشاهده نموده و برای برگزاری کلاس با شما تماس می گیرند. در این روش شما مستقیم توسط متقاضیان تدریس خصوصی استخدام می شوید و واسطه ای در کار نیست. پیشنهاد می کنیم در سال ۱۴۰۲ از این روش برای جذب شاگرد آنلاین استفاده نمایید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه تدریس آنلاین کنیم و نحوه کسب درآمد بالا از تدریس مجازی


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com عضو شده و تبلیغ خودتان را ثبت کنید. به این ترتیب تبلیغ شما و شماره تماس شما نه تنها در تهران، کرج و شهر محل سکونت خودتان دیده خواهد شد، بلکه در کل ایران و جهان افرادی که متقاضی کلاس خصوصی هستند هم آگهی شما را می بینند. به این ترتیب بازار کار تدریس خصوصی برای شما مثل قبل محدود به شهر محل سکونت خودتان نخواهد شد و از کل دنیا می توانید شاگرد بگیرید. اتفاقی که برای بسیاری از مدرسین حاضر در همین سایت ایران مدرس افتاده است. در ایران مدرس تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۵۰۰ مدرس و معلم خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و حضوری فعالیت دارند. ایران مدرس بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران است.


در زمینه بازارکار تدریس خصوصی این مقاله عالی را بخوانید: بازار داغ تدریس خصوصی و نحوه کسب درآمد بسیار بالا به عنوان معلم خصوصی



نکته مهمی را در رابطه با استخدام تدریس خصوصی آنلاین در سال ۱۴۰۲ مد نظر داشته باشید. همانطور که وقتی می خواهید در آموزشگاه یا موسسه ای استخدام شوید سعی می کنید توجه مدیر آموزشگاه را جلب نموده و رزومه کاری و تحصیلی عالی ارائه دهید تا با استخدام شما موافقت گردد، در حالتی که مستقیم برای خودتان هم تبلیغ می کنید تا توسط والدین دانش آموزان یا دانشجویان و یا خود متقاضیان تدریس خصوصی استخدام شوید، باید رزومه عالی و سوابق تدریس بسیار خوبی را ارائه کنید. بنابراین این روش را برای جذب شاگرد جدی بگیرید و متن تبلیغ خودتان را عالی بنویسید. سوابق تدریس، اسم تمام دروس تدریسی، افتخارات خودتان و جزییات دیگری را هم بنویسید.


حتما بخوانید: بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی


 


برای عضویت در ایران مدرس و ثبت تبلیغ، در بالای همین صفحه بر روی کلید عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمایید و در ادامه وارد پنل کاربری شوید. در ادامه تبلیغ خودتان را درج کنید. در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بازدهی بیشتر گردد. دقت کنید که استخدام شدن به صورت مستقیم برای تدریس آنلاین در سال ۱۴۰۲، اگر به مواردی که گفته شد عمل کنید، به نسبت استخدامی در آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی بازدهی و درآمد بیشتری دارد. اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، دروس دانشگاهی و یا هر درس و رشته دیگری فعال هستید با در نظر گرفتن مواردی که در این مقاله گفته شد می توانید به موفقیت و درآمدهای عالی برسید.


منبع ایران مدرس IranModares.com


 


آمار بازدید: 1209 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image