ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس آگهی استخدام جدید معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس سال ۱۴۰۳

آگهی استخدام جدید معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس سال ۱۴۰۳


اکر در جستجوی آگهی استخدام جدید معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس سال ۱۴۰۳ هستید و در سال ۱۴۰۳ می خواهید به عنوان یک معلم خصوصی زبان انگلیسی و IELTS  موفق به درآمد بالایی برسید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: جذب مدرس زبان انگلیسی و شرایط جذب و استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی


برای جذب شاگرد و زبان آموز و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و به عنوان معلم خصوصی آیلتس راهکارهای مختلفی وجود دارد. اولین راهکاری که ممکن است به ذهن شما هم رسیده باشد و معمولاً به ذهن همه ی افراد دیگر هم می رسد این است که با بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی تهران یا شهر محل سکونت خودتان تماس گرفته و تقاضای استخدام شدن نمایید.


البته این روش را رد نمی کنیم و حتی پیشنهاد می کنیم اگر در شروع و ابتدای مسیر هستید در سال ۱۴۰۳ یا هر زمان دیگری با آموزشگاهها و موسسات معتبر زبان انگلیسی در ارتباط باشید. اما در این مقاله روش دیگری را ذکر می نماییم که با استفاده از آن و با به کار بردن آن می توانید مستقیماً توسط زبان آموزان یا والدین ایشان استخدام شوید و واسطه در این روش حذف می شود. اگر یک معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب و با سابقه هستید یا به تازه گی کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی را شروع نموده اید باز هم این روش برای شما مفید خواهد بود.


حتماً بخوانید: دعوت به همکاری و استخدام مدرس زبان انگلیسی آنلاین بدون سابقه


همانطور که گفته شد در این روش شما مستقیما توسط خود زبان آموزان یا والدین ایشان استخدام می شوید و در سال ۱۴۰۳ می توانید تحول عظیمی در درآمد اکتسابی خودتان ایجاد کنید. دقت کنید که می توانید همزمان با آموزشگاههای تدریس خصوصی هم در ارتباط باشید اما اگر قصد دارید به درآمدهای عالی برسید باید خودتان بدون واسطه جذب شاگرد داشته باشید. برای جذب زبان آموز به صورت مستقیم و بدون واسطه یکی از بهترین راهکارها این است که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com عضو شده و تبلیغ خودتان را ثبت نمایید.


در همین سایت ایران مدرس تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰۰۰۰ مدرس و معلم خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش خصوصی زبان در تهران و کل ایران و تدریس سایر دروس فعالیت دارند. البته واضح است که باید این روش را جدی بگیرید و برای نوشتن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. سابقه کاری و رزومه خودتان را کامل بنویسید. زبان آموزان اساتید متعددی را می توانند انتخاب نمایند و شما باید متن تبلیغ را قوی کنید تا جزو اساتیدی باشید که استخدام می شوید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان


برای درج تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال ۱۴۰۳ در این وب سایت در بالای همین صفحه عضویت در سایت را بزنید ثبت نام کنید وارد پنل کاربری شده و تبلیغ خودتان را درج نمایید. درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است اما در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شوید. بنابراین به عنوان جمع بندی می توان گفت اگر در سال ۱۴۰۳ قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس فعالیت داشته باشید و به درآمد عالی برسید، در کنار ارتباط گرفتن با موسسات آموزش زبان، سعی کنید خودتان هم به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید تا موفق و پردرآمد شوید. مقالات زیر هم مفید است.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین)


تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی، نمونه آگهی تدریس زبان


درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 220 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image