ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی جزئیات اولین آزمون استخدام دولتی سال 94 و استخدام خراسان شمالی

جزئیات اولین آزمون استخدام دولتی سال 94 و استخدام خراسان شمالی

جزئیات اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی     

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار خراسان شمالی جزئیات اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود دلپسند افزود: اولین آزمون استخدامی برای ۱۶ دستگاه اجرایی استان خراسان شمالی از تاریخ دهم  فروردین سال جاری آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۴ ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: متقاضیان می توانند پس از ورود به سایت سازمان سنجش اموزش کشور به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.

دلپسند گفت: کارت ورود به جلسه در روز ۲۹ اردیبهشت توزیع و روز و محل برگزاری آزمون یک خرداد در مرکز استان، شهرستان بجنورد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی به تفاوت های آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در سال ۹۴ با سال های قبل اشاره کرد و گفت:استخدام برای تمامی دستگاههای اجرایی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در دو نوبت، فروردین و آبان ماه در سال انجام خواهد شد.

وی خوشه بندی های شغلی صورت گرفته در فرآیند این آزمون را یکی دیگر از تفاوت های این آزمون معرفی و افزود: خوشه بندی های شغلی صورت گرفته متناسب با رشته های شغلی تفکیک شده و متقاضیان باید در یک خوشه شغلی اعلام آمادگی و یک محل را به عنوان محل اصلی و سه محل را به عنوان محل فرعی انتخاب کنند.

دلپسند تاکید کرد: داوطلبانی که حد نصاب لازم را در آزمون کسب نموده ولی به لحاظ محدودیت ظرفیت پذیرش در اولویـت اصـلی انتخابی خود پذیرفته نشوند، درصورتی انتخاب های بعدی آنان ملاک عمل قرار خواهد گرفت کـه داوطلـب واجـد شـرایطی بـا انتخاب اصلی در آن شغل و محل مورد تقاضا وجود نداشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: مجموع نمرات تخصصی و عمومی به عنوان ملاک ارزیابی و سنجش متقاضیان بوده و برای اولین بار مواد آزمون برای دروس تخصصی و عمومی در سایت سازمان سنجش درج شده است.

دلپسند افزود: حد نصاب در هر خوشه شغلی متفاوت با خوشه شغلی دیگر بوده و بالاترین نمره کسب شده در هر خوشه مشخص و افرادی که ۵۰ درصد بالاترین نمره هر خوشه را اخذ کنند حد نصاب لازم آن رشته شغلی را کسب کرده اند.

وی ادامه داد: انتخاب افراد بر اساس مجموع  نمرات آنان و با وزن ۶۰ درصد در حوزه اختصاصی و وزن ۴۰ درصد در حیطه عمومی بوده و پس از اعمال ضرایب بومی استانی و شهرستانی به تعداد سه برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل و محل مورد تقاضا صورت می پذیرد.

دلپسند در خصوص اعمال ضرایب بومی استانی و شهرستانی توضیح داد و گفت: نمره داوطلبان بومی استان با اعمال ضریب ۱.۲ و بومی شهرستان با اعمال ضریب ۱.۴ محاسبه می گردد.

وی در ادامه بیان داشت: در مجموع فرآیند استخدامی ۳۰ درصد نمره کسب شده افراد از طریق مصاحبه و ۷۰ درصد نمره از طریق آزمون کتبی مشخص و پس از تلفیق نمرات آزمون کتبی و مصاحبه ۱.۵ برابر افراد مورد نیاز برای طی مراحل اخذ صلاحیت های عمومی به گزینش دستگاههای اجرایی معرفی خواهند شد.

دلپسند افزود: مشمولین سهمیه ۲۵ درصدی از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان معرفی شده و در حال جذب بوده ولی سهمیه ۵ درصدی سایر ایثارگران و سهمیه ۳ درصدی معلولین از طریق برگزاری آزمون و رقابت داخلی بین آنان اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: مجموعا ۱۷۵ نفر در استان خراسان شمالی از طریق این آزمون جذب خواهند شد که ۹۶ نفر آنان مربوط به استانداری و برخی از دستگاه های اجرایی استان و ۷۹ نفر از طریق دستگاههای کشوری مانند سازمان فنی و حرفه ای، سازمان دامپزشکی و سازمان پزشکی قانونی، جذب خواهند شد.



 



استخدام 175 نفر در 16 دستگاه اجرایی خراسان شمالی     

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: ثبت‌نام برای استخدام 175 نیرو برای 16 دستگاه اجرایی استان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود دلپسند اظهار کرد: 96 نفر از نیروهای مورد نیاز مربوط به استانداری و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان هستند.

وی افزود: 79 نفر هم از طریق دستگاه‌های کشوری مانند سازمان فنی و حرفه‌ای، سازمان دامپزشکی و سازمان پزشکی قانونی جذب خواهند شد.

دلپسند با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای نخستین آزمون استخدامی 16 دستگاه اجرایی استان خراسان شمالی تا 17 فروردین‌ماه 94 ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: کارت ورود به جلسه در روز 29 اردیبهشت‌ماه توزیع می‌شود و روز و محل برگزاری آزمون یکم خردادماه در مرکز استان شهرستان بجنورد است.

وی در خصوص اعمال ضرایب بومی استانی و شهرستانی توضیح داد و افزود: نمره داوطلبان بومی استان با اعمال ضریب 1/2 و بومی شهرستان با اعمال ضریب 1/4 محاسبه می‌شود.

معاون توسعه مدیریت  نابع انسانی استاندار خرسان شمالی یادآور شد: در مجموع فرایند استخدامی 30 درصد نمره کسب شده افراد از طریق مصاحبه و 70 درصد نمره از طریق آزمون کتبی مشخص خواهد شد و پس از تلفیق نمرات آزمون کتبی و مصاحبه یک و نیم برابر افراد مورد نیاز برای طی مراحل اخذ صلاحیت‌های عمومی به گزینش دستگاه‌های اجرایی معرفی خواهند شد.

وی گفت: مشمولان سهمیه 25 درصدی از طریق اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان معرفی شده و در حال جذب هستند ولی سهمیه پنج درصدی سایر ایثارگران و سهمیه سه درصدی معلولان از طریق برگزاری آزمون و رقابت داخلی بین آنان اعمال خواهد شد.


آمار بازدید: 1098 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image