ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی اخبار جدید استخدام دولتی سال 94

اخبار جدید استخدام دولتی سال 94

اخبار جدید استخدام دولتی سال 94 در این بخش ارائه می گردد.



موانع استخدام پذيرفته شدگان آزمون ۹۱ در هرمزگان رفع شد     

معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: رديف و بودجه لازم جهت استخدام ۵۱۷ نفر از پذيرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ توسط دولت تدبير و اميد تعيين و تاييد شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، رضا برومند اظهار داشت: برنامه ريزی و تمركز كاری خود را در پيگيری اموری قرار داده ايم كه از درجه اهميت بيشتری برای مردم برخوردار است كه يكی از اين امور در زمينه تعيين تكليف آزمون های استخدامی برگزار شده در سال های گذشته است.

وی اضافه كرد: پس از رايزنی ها و اخذ موافقت های لازم از دولت مراحل مربوط به جذب و بكارگيری پذيرفته شدگان آزمون ۲۶ خرداد سال ۹۱ دستگاه های اجرايی استان انجام گرديد و اين افراد پس از تاييد گزينش، اوايل امسال به استخدام پيمانی ادارات در می آيند.

وی گفت: هيچگونه مانع و منعی برای استخدام افراد پذيرفته شده در اين آزمون وجود ندارد و رديف و بودجه لازم براي استخدام ۵۱۷ نفر اخذ شده است.

معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری هرمزگان با بيان اينكه افراد پذيرفته شده در ۲۳ دستگاه اجرايی استان استخدام می شوند خاطر نشان كرد: اميدواريم تزريق اين تعداد نيروی جوان و تحصيل كرده به ادارات استان موجب پويايی بيشتر در دستگاه های اجرايی شده و از سوی ديگر اشتغال پايدار اين افراد از درصد بيكاری استان بكاهد.

برومند در خصوص آزمون استخدامي ديگري كه در تاريخ ۹۲/۳/۳۱ برگزار شده نيز يادآور شد: نتايج سه برابر ظرفيت آزمون استخدامی ۱۳۹۲ از طريق سايت استانداری هرمزگان اعلام شده تا داوطلبان ضمن آگاهي از وضعيت قبولی ، عملكرد خود در اين آزمون را نيز مشاهده كنند.

وي ابراز داشت: نحوه پذيرش افراد در آزمون ۹۲ و زمان استخدام آنها نيز متعاقبا اعلام مي شود.



استخدام ۱۶۳ نفر در دستگاههای اجرايی مازندران     

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران گفت: در اولين آزمون استخدامی مشترک و فراگير دستگاههای اجرايی ۱۶۳ نفر برای استخدام پيمانی در دستگاههای اجرایی استان انتخاب و پذيرش خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری مازندران، احمد مظفری گفت: اين استخدام با برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال ۱۳۹۴ صورت گرفته و داوطلبان پس از كسب نمره لازم و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی در دستگاههاي اجرايي آغاز بكار خواهند کرد.

مظفري افزود: متقاضیان می توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه های اجرایی مذکور، نحوه و زمان ثبت نام به  سايت سازمان سنجش به آدرس www.Sanjesh.org مراجعه کنند.

وي تاكيد كرد : داوطلبان ضمن ثبت نام براي استخدام در دستگاههاي اجرايي ديگر مي توانند از امتياز بومي براي سهميه هاي اختصاصي مازندران استفاده كنند.

مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران تصريح کرد: در اين مرحله ۱۲۸ مربي فني و حرفه اي در ۱۹ رشته برق، صنايع چوب، امور مالياتي و بازرگاني، تاسيسات، صنايع پوشاك، صنايع خودرو، صنايع دستي، عمران و معماري، مكانيك، كشاورزي و امور دامي، امور زراعي و باغي، هنرهاي نمايشي، الكترونيك و مكاترونيك، صنايع عذايي، فناوري اطلاعات و رباتيك، مربي آبزيان و شيلات، ايمني و بهداشت، جوشكاري و بازرس جوش و خدمات آموزشي براي مراكز فني و حرفه اي شهرستان ها و مناطق مازندران استخدام خواهند شد.

وی افزود: همچنين ۱۴ نفر در اداره كل دامپزشكي استان به عنوان كارشناس بيماريهای دامي، كارشناس پيگيري و مبارزه با بيماريهاي دامي، كاردان پزشكي، كارشناس آزمايشگاه غذا و دارو و كارشناس بهداشت دام و فراورده هاي دامي استخدام خواهند شد.

مظفري تصريح کرد: استخدام كارشناس مطالعات اقتصادي براي اداره كل امور اقتصادي و دارايي و استخدام ۲۰ نفر در اداره كل مالياتي مازندران به عنوان كارشناس مالياتي و كارشناس تحليل گر سيستم از جمله رشته ها و مشاغل اعلام شده در اولين مرحله استخدام فراگير دستگاههاي دولتي براي مازندران است.

سخنگوی شوراي اطلاع رساني استان تاكيد كرد : انتظار داريم داوطلبان عزيز مازندران با مراجعه به سايت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نموده و خود را براي شركت در آزمون استخدامي كه در روز جمعه اول خرداد ۹۴ برگزار مي شود آماده كنند.

وي افزود: داوطلبان در آزمون عمومي بايد به سئوالات فناوري اطلاعات، رياضي و آمار، زبان و ادبيات فارسي، معارف اسلامي، زبان انگليسي عمومي، اطلاعات عمومي، دانش اجتماعي و حقوق اساسي، هوش و توانمندي عمومي پاسخ دهند و سئوالات اختصاصي نيز بر اساس دانش و مهارت تخصصي متناسب با خوشه شغلي يا مشاغل طراحي خواهد شد.

در اولين آزمون استخدامي مشترك و فراگير دستگاههاي اجرايي،  وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه های اجرایی استان، سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری در رشته ها و مشاغل مختلف نيرو جذب مي كنند.





نیروی پرستار مازاد برای جذب نداریم     

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم از کمبود ۲۰۰ نیروی پرستاری در استان قم خبر داد و گفت: به رغم نیاز مراکز درمانی قم به نیروی پرستاری، نیروی مازادی برای جذب نداریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، غلامحسین حیدری با اشاره به کمبود نیرو در مراکز درمانی قم اظهار داشت: آخرین استخدام دانشگاه علوم پزشکی قم در سال ۸۹ بود و پس از آن هیچ استخدامی نداشتیم که به این دلیل برای خرید خدمات با بخش خصوصی همکاری کردیم تا آنها به صورت قراردادی برای ما تأمین نیرو کنند.

وی افزود: قرار است در سال ۹۴ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استخدام نیرو داشته باشد و ما منتظر هستیم سهمیه دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام شود تا ان‌شاالله بتوانیم نیروی جدید جذب کنیم.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: نخستین مرکز درمان در حال ساخت که قابل بهره‌برداری می‌باشد، بیمارستان فرقانی است که امیدواریم اواخر شهریورماه سال ۹۴ افتتاح شود و اگر این اتفاق صورت گیرد با انتقال بیمارستان نکویی هدایتی به این مرکز درمانی کمبود نیرو خواهیم داشت و منتظر مجوز جذب نیرو خواهیم بود تا تأمین نیرو کنیم.

حیدری با اشاره به کمبود نیروهای اورژانس ۱۱۵ قم گفت: از ۳۸ پایگاه اورژانسی که در استان قم داریم، ۱۵ پایگاه از طریق بخش خصوصی تأمین نیرو کردیم و باتوجه به اینکه افزایش پایگاه‌های اورژانس را در آینده خواهیم داشت به دنبال تشکیلات مصوب جذب نیرو هستیم تا بعد از آن بتوانیم در این زمینه اقداماتی انجام دهیم.

وی خاطر‌نشان کرد: با یک شرکت خصوصی همکاری داریم که برای ۱۵ پایگاه اورژانس ۷۵ نفر و در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم سه نفر تامین نیرو کردیم و از عملکرد تمامی آن‌ها رضایت داریم.

حیدری


آمار بازدید: 2449 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image