ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی اطلاعات استخدامی های جدید اردبیل در پیشنهادات بودجه طرح شود

اطلاعات استخدامی های جدید اردبیل در پیشنهادات بودجه طرح شود

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری اردبیل تاکید کرد: ضروری است اطلاعات استخدامی های جدید دستگاه های اداری استان در پیشنهادات بودجه سال 94 طرح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود شایقی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل تصریح کرد: قرار است تا 15 آذر ماه لایحه بودجه به مجلس ارائه شود و دستگاه ها فرصت دارند تا 26 آبان ماه پیشنهادات خود را عنوان کنند.
وی افزود: در بخش اعتبارات هزینه ای محدودیت هایی یه نسبت امسال از جمله اضافه کاری در حد امسال عنوان شده و بر همین اساس ضروری است اطلاعات دقیق استخدامی های جدید در پیشنهادات عنوان شده و به معاونت راهبردی ریاست جمهوری ارائه شود.
به گفته شایقی استانداری اطلاعات 25 دستگاه را پیگیری می کند اما مابقی دستگاه ها باید به صورت دقیق اطلاعات را منعکس کنند.
وی در بخش اعتبارات عمرانی به به هنگام سازی اعتبارات پیوست قانون بودجه اشاره کرد و گفت: در زمان تنظیم بودجه رقمی برای برخی پروژه ها در نظر گرفته شده که نیازمند به هنگام سازی است.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استاندار نمونه این پروژه را تالار شهر اردبیل عنوان کرد و بیان داشت: دستگاه ها باید نسبت به این موضوع مهم در بودجه پیشنهادی خود توجه داشته باشند.
شایقی تصریح کرد: در این خصوص پروژه هایی در بخش بهداشت، دانشگاه ها و آب نیز داریم و باید مدیران نیازمندی خود را اعلام کنند.
وی در خصوص اعتبار حوادث اضافه کرد: هفت میلیارد تومان اعتبار حوادث تخصیص یافته و 10 میلیارد تومان برای تحرک بخشی آماده است که 10 پروژه را جهت جذب نهایی معرفی کردیم.
جذب اعتباری برخی دستگاه ها صفر است
در این جلسه همچنین مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان به ضرورت جذب به هنگام اعتبارات سال جاری تاکید کرد.
هاشم مظفری افزود: تا به امروز 120 میلیارد تومان غیر از اعتبارات هزینه ای واریز شده و از این مبلغ 90 میلیارد تومان توزیع شده است.
وی تاکید کرد: این در حالی است که تخصیص به برخی دستگاه ها صفر است و باید موافقت نامه های دستگاه ها جهت تخصیص به هنگان تسریع شود.
مظفری با بیان اینکه تخصیص به دستگاه هایی است که خود اقدام به جذب کرده و پروژه ها را معرفی کنند، اضافه کرد: ادارات اردبیل باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

آمار بازدید: 379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image