ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی درخواست پتروشیمی ایلام از داوطلبان آزمون استخدامی

درخواست پتروشیمی ایلام از داوطلبان آزمون استخدامی

پتروشیمی ایلام از داوطلبان درخواست کرده تا فایل اسکن شده مدارک خود شامل تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر صفحه اول شناسنامه و تصویر مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه را ارسال کنند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در متن اطلاعیه شرکت پتروشیمی ایلام آمده است: با توجه به لزوم بررسی و مطابقت اطلاعات مندرج در سایت ثبت نام با شرایط اعلام شده قبلی در اگهی دعوت به همکاری شرکت، از متقاضیانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام در سایت مربوطه اقدام نموده و کدرهگیری دریافت نموده اند در خواست میگردد نسبت به ارسال فایل scan شده مدارک ذیل از طریق سایت ثبت نام (http://a3.iran-azmoon.ir/Home.aspx) در قالب 3 فایل مجزا اقدام کنند:

1- تصویر آخرین مدرک تحصیلی

2- تصویر صفحه اول شناسنامه

3- تصویر مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه

مهلت ارائه مدارک مذکور از روز چهارشنبه 93/6/19 ساعت 10 صبح لغایت پایان وقت ادارای روز چهارشنبه 93/06/26 است و عدم ارسال مدارک فوق تا مهلت مقرر به منزله انصراف متقاضی تلقی می‌شود.

مدارک به صورت 3 فایل الکترونیکی مجزا و تنها از طریق سایت مذکور می بایست ارسال شود و ارسال مدارک فوق از طریق پست، یا ارائه آن از طریق مراجعه حضوری امکان پذیر نیست.

تاریخ صدور کارت آزمون و زمان و مکان برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

داوطلبان برای ارسال فایل اسکن شده مدارک و ویرایش اطلاعات خود به این آدرس http://a3.iran-azmoon.ir/Home.aspx مراجعه کنند.

آمار بازدید: 620 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image