ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام سایر استخدام آغاز ثبت نام آزمون کانون وکلا

آغاز ثبت نام آزمون کانون وکلا

ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون کانون وکلا در سال 92، آغاز شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش آزمون وکالت آغاز شده و تا روز چهارشنبه دهم مهرماه 92 از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌گیرد.


متقاضیان می‌توانند برای واریز هزینه ثبت نام از طریق کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال است طبق دستورالعمل اعمال شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند (هزینه ثبت نام مبلغ 75 هزار تومان اعلام شده است).


توزیع کارت شرکت در آزمون به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد کردن کد رهگیری و شماره پرونده خود به سیستم کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

همچنین زمان آغاز توزیع اینترنتی کارت و نحوه آن، زمان و مکان رفع نقص یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

آزمون سال جاری کانون وکلا روز جمعه اول آذرماه 92 برگزار خواهد شد.

نشانی محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج خواهد شد و آزمون نیز در مرکز کانونی که متقاضی در تقاضانامه ثبت نام، انتخاب کرده است برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: استخدام جدید، استخدامی 92، استخدام مهر 92، جدیدترین آگهی های استخدامی 92، آزمون کانون وکلا، ثبت نام آزمون کانون وکلا، آزمون کانون وکلا سال 92، اخبار جدید آزمون کانون وکلا، آزمون پذیرش آزمون وکالت

آمار بازدید: 352 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image