ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام جدید مدرس تدریس خصوصی شهریور 96 و مهر و آبان 96

استخدام جدید مدرس تدریس خصوصی شهریور 96 و مهر و آبان 96

از علاقه مندان به تدریس خصوصی در شهریور 96 و مهر و آبان 96 دعوت به همکاری می گردد.

اگر در جستجوی اگهی های جدید استخدام معلم و مدرس تدریس خصوصی در شهریور96 هستید ....

اگر قصد دارید در مهر96 در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، دروس ابتدایی تا دانشگاه، دروس کنکور و .... فعالیت داشته باشید ....

اگر کل اگهی های استخدامی در زمینه جذب مدرس و معلم را در مهر و آبان96 برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی بررسی نموده اید ...

چنانچه به کار تدریس خصوصی علاقه دارید و قصد دارید با فعالیت در این زمینه در تابستان و پائیز 96 از کار تدریس پول خوبی در بیاورید ...

اگر می خواهید شاگرد جذب کنید و از تدریس خصوصی درامد بدست آورید ....

در هر صورت، پیشنهاد خوبی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی برای شما داریم.

به جای اینکه برای جذب شاگرد آگهی های استخدامی مختلف را بررسی کنید و با آموزشگاهها و موسسات مختلفی تماس بگیرید، بهتر است خودتان به صورت مستقیم شاگرد جذب نمائید.

اگر خودتان به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید دیگر لازم نیست هر جلسه 30 یا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاهها بدهید.

اگر خودتان به صورت مستقل در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین خواهید کرد.

چنانچه خودتان به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید، شاگردهای شما در صورتیکه خوب کار کنید، ترمهای بعد هم برای سایر درسهایشان با شما تماس می گیرند.

بهترین راهکار برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت مستقل در شهریور 96 و مهر و آبان 96، به جای جستجوی آگهی های استخدام مدرس تدریس خصوصی، ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است.

ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس کاملا رایگان است. تا پاییز 96 و مهرو ابان96 در ایران مدرس بیش از 17000 مدرس ثبت نام کرده اند و آگهی تدریس ثبت نموده اند. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس ایران است.

بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم می رسد. در سایت ایران مدرس بیش از 10000 جزوه و سوال امتحانی و تست کنکور ثبت شده است و در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، در کنار این مطالب آموزشی هم تبلیغات تدریس شما نمایش داده خواهد شد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در شهریور 96 و مهر و آبان 96 فرصت ثبت آگهی در پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید.

ایام جذب شاگرد از طریق جستجوی آگهی های استخدامی مدرس و با واسطه اموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و .... به سر امده است. بدون واسطه و به صورت مستقل شاگرد جذب کنید و درآمد خوبی از کار تدریس خصوصی بدست آورید.

عبارتهای کلیدی: استخدام معلم تدریس خصوصی شهریور 96، استخدامی جدید معلم خصوصی مهر و آبان 96

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1896 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image