ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مربی استخدام 25 هزار مربی پیش دبستانی در آموزش و پرورش

استخدام 25 هزار مربی پیش دبستانی در آموزش و پرورش

معاون پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از جذب 25 هزار مربی پیش دبستانی در آموزش و پرورش خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد رفیع‌پور ظهر امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها در جمع خبرنگاران خرم‌آباد با اشاره به اینکه مربیان پیش دبستانی استخدام آموزش و پرورش می‌شوند، اظهار داشت: در این زمینه آموزش و پرورش در مدت دو سال مکلف به جذب این نیروها است و به همین منظور کارگروهی برای بررسی وضعیت آنها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پیش دبستانی در کشور مقطعی الزامی نیست و با قدمت بیش از 100 سال آموزش و پرورش در ایران پیش دبستانی نیازمند فضایی مناسب در سطح کشور است، ادامه داد: یک میلیون و 200 پیش دبستانی در کشور وجود دارد که از این تعداد 465 هزار نفر در مراکز آموزش و پرورش لرستان جذب شده‌اند.

معاون پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با همکاری وزارتخانه‌های مرتبط 720 هزار نوآموز تحت پوشش قرار گرفت و در حال حاضر با وجود 100 هزار نوآموز دو زبانه، تعداد بسیار مناسبی در کشور تحت پوشش پیش دبستانی قرار دارند.

رفیع‌پور بیان داشت: در حال حاضر حدود 80 درصد کودکان پنج ساله در مراکز پیش دبستانی کشور جذب شده است؛ این در حالی است که تا سال 2015 میلادی باید 90 درصد کودکان پنج ساله تحت پوشش پیش دبستانی قرار گیرند.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید، استخدام 1 مهر 92، استخدام 2 مهر 92، استخدامی های مهرماه 92، آگهی استخدام سال 92، استخدام آموزش و پرورش، استخدامی جدید آموزش و پرورش مهر 92، استخدام مربی مهر 92

آمار بازدید: 17768 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image