ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی پیگیری استخدام مدال‎آوران پارالمپیک

پیگیری استخدام مدال‎آوران پارالمپیک

استاندار لرستان می‌گوید برای استخدام مدال‎آوران پارالمپیک تلاش می‎کند.


حبیب‎الله دهمرده در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، در مورد این‎که چرا با گذشت یک‎سال از پارالمپیک لندن هنوز سه ورزشکار لرستانی که در آن پیکارها مدال کسب کرده‎اند، به استخدام دستگاه‎های دولتی در نیامده‎اند، اظهار کرد: با پیگیری‎های محمدی‎اصل مدیرکل ورزش و جوانان استان، به دستگاه‎های مختلف نامه نوشته‎ایم و منتظر جواب آنها هستیم.

وی تأکید کرد: برای اجرایی شدن این کار مُصر هستیم و موضوع را تا رسیدن به هدف پیگیری می‎کنیم.

به گزارش ایسنا، این صحبت‎ها در حالی مطرح می‎شود که محسن کاییدی، فرزاد سپهوند و کامران شکری‎سالاری که در پارالمپیک لندن، چهار مدال کسب کرده‎اند، دائم از عملی نشدن قول‎های مسوولان استان در خصوص اشتغال گلایه دارند.

همچنین برخی دیگر از ورزشکاران لرستانی که در بازی‎های جهانی و آسیایی درخشش داشته‎اند، از شاغل نبودن در ادارات دولتی ناراضی هستند.

در تاریخ سوم دی‎ماه سال 91 نمایندگان مجلس تصویب کردند که مدال‎آوران مسابقات المپیک، پارالمپیک، آسیایی و جهانی می‎توانند در دستگاه‌های اجرایی دولتی به صورت پیمانی جذب و استخدام شوند.

کلمات کلیدی: استخدام مدال‎آوران پارالمپیک، استخدام مدال‎آوران پارالمپیک سال 92، استخدام دستگاه‎های دولتی، استخدام مدال آوران، جذب پیمانی

آمار بازدید: 160 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image