ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی مانع تراشی وزارت نفت در استخدام جوانان تحصیلکرده قابل تامل است

مانع تراشی وزارت نفت در استخدام جوانان تحصیلکرده قابل تامل است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: چگونه است که در دولت اعتدال شما تلاش برای مدارا و رحمت با کفار مشاهده می‌شود ولی در وزارت نفت در استخدام جوانان زحمتکش و تحصیلکرده که تمامی مراحل قانونی استخدام را گذرانده‌اند با بهانه‌های واهی مانع تراشی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ سیدعلی محمد بزرگواری نماینده کهکیلویه و بهمئی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 17 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود با استناد به اصل 84 قانون اساسی خطاب به رئیس جمهور، گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه دیدار با مسئولان نظام به شما متذکر می‌شوم که اعتدال یعنی اسلام از این رو رعایت آن الزامی است.
وی ادامه داد: چگونه است که در دولت اعتدال شما تلاش برای مدارا و رحمت با کفار مشاهده می‌شود ولی در وزارت نفت در استخدام جوانان زحمتکش و تحصیلکرده که تمامی مراحل قانونی استخدام را گذرانده‌اند با بهانه‌های واهی مانع تراشی می‌شود.
بزرگواری افزود: چگونه است که به بهانه وجود چند استثناء با سرنوشت تحصیلی 3 هزار دانشجوی دکتری توسط وزیر علوم بازی می‌شود.
این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری انتصاب برخی سرپرستان برای دانشگاه‌ها اظهار داشت: انتصاب سرپرستان در دانشگاه‌ها که در فتنه 88 نقش داشتند جای تأمل دارد.
عضو کمیسیون کشاورزی،‌آب و منابع طبیعی مجلس خطاب به روحانی گفت: نباید به بهانه اعتدال نیروهای مؤمن و متعهد کنار زده و به فراموشی سپرده شوند.

آمار بازدید: 259 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image