ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی برگزاری جلسه تفکیک مکان اشتغال نیروهای استخدامی سال 91 مخابرات

برگزاری جلسه تفکیک مکان اشتغال نیروهای استخدامی سال 91 مخابرات

با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات، اعضاء هیات مدیره و مدیران شرکت، جلسه تفکیک مکان اشتغال نیروهای استخدامی سال 91 برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیر عامل شرکت مخابرات در این جلسه با بیان این که از ابتدای مردادماه تعداد 62 نفر به جمع همکاران ما افزوده خواهند شد گفت: با توجه به اینکه سالانه بیش از 14 میلیارد ریال به هزینه های شرکت افزوده خواهد شد، گام اول پس از جذب نیروهای جدید این است که با ایجاد برنامه ای مدون و کارشناسی شده از پتانسیل موجود همکاران جدید به نحو احسن استفاده کنیم و اگر چنین نباشد، بی شک به مسئولیتمان بی توجهی کرده‌ایم.


مهندس پور شاکر در ادامه گفت: در ابتدای ورود نیروهای جدید برنامه آموزش آغاز می گردد و پس از برگزاری کلاسهای آموزشی نیز مدیران قسمتهای مختلف که با این نیروها در ارتباط مستقیم هستند موظفند که آموزش‌های لازم را جهت هر چه موثرتر بودن آنان ،آغاز کنند و تجربه های خود را در اختیار این همکاران قرار دهند.


در ادامه این جلسه کار تفکیک محل اشتغال این نیروها انجام شد.


در سال گذشته آزمون استخدامی شرکت مخابرات به صورت متمرکز و کشوری انجام شد و تعداد 62 نفر جذب شرکت مخابرات استان قزوین گردیدند که از این تعداد 13 نفر از شاغلین بخش خصوصی شرکت مخابرات استان هستند.


کلمات کلیدی: آگهی استخدامی 92، استخدام مرداد 92، استخدام 1 مرداد 92، استخدام 2 مرداد 92، استخدام مخابرات، استخدام مخابرات 92، استخدام مخابرات مرداد 92، استخدام مخابرات سال 92، آگهی استخدام مخابرات 92

آمار بازدید: 236 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image