ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام جدید سازمان آتش‌نشانی در سال 94

استخدام جدید سازمان آتش‌نشانی در سال 94

۲۸۲ نفر جذب سازمان آتش‌نشانی استان فارس می‌شوند - مدیر امور اداری شهرداری شیراز گفت: امسال ۲۸۲ نفر جذب سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های استان فارس می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مسعود زارعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به گسترش شهر شیراز و افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر شیراز اظهار داشت: براساس نیازسنجی انجام شده امسال 144 نفر نیروی آتش‌نشان جذب سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز می‌شوند.

وی با بیان اینکه اهمیت موضوع آتش‌نشانی در سطح شهرها و کلان‌شهرها بر کسی پوشیده نیست افزود: با توجه به اینکه امسال 100 نفر از نیروهای سازمان آتش‌نشانی که در سال 1374 جذب شدند بازنشسته می‌شوند مجوز جذب این تعداد از نیروها به شهرداری شیراز داده شده است.

مدیر امور اداری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه مسئولیت جذب نیرو در شهرداری‌های استان فارس برعهده استانداری فارس است خاطرنشان کرد: تمام مراحل جذب نیرو در 38 شهرداری استان فارس توسط استانداری فارس پیگیری می‌شود و افراد داوطلب استخدام در شهرستان‌های خود مراحل ثبت‌نام حضور در آزمون استخدامی را طی می‌‌کنند.

زارعی تصریح کرد: امسال شهرداری شیراز به طور مستقل 144 نیرو و 38 شهرداری استان فارس از طریق استانداری نیز 138 نیروی آتش‌نشان جذب می‌کنند.

وی با تأکید بر بومی بودن افراد برای حضور در آزمون استخدامی شهرداری شیراز عنوان کرد: بومی بودن حضور در آزمون دارای ضریب امتیاز است و باید تمام داوطلبان برای جذب در این نهاد به شهرداری‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

مدیر امور اداری شهرداری شیراز در مورد تأمین اعتبار جذب 144 نیروی آتش‌نشان شهرداری شیراز بیان کرد: با توجه به مصوبه شورای شهر مشکلی برای تأمین اعتبار جذب این افراد به شهرداری برای امسال وجود ندارد و اعتبار لازم برای جذب این نیروها در بودجه امسال شهرداری لحاظ شده و به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز رسیده است.

زارعی از جذب نیروهای مناسب از نظر جسمانی و روانی برای آتش‌نشانی در پست‌های آتش‌نشان، راننده سبک و سنگین، ارتباطات و نجات غریق خبر داد و گفت: مقاطع تحصیلی برای راننده پایه یک دیپلم و فوق‌دیپلم و برای دیگر پست‌ها فوق‌دیپلم و لیسانس است.

وی با بیان اینکه نیروهای بومی شیراز و سربازان آتش‌نشان دارای ضرائب بیشتر برای جذب هستند اظهار داشت: در آگهی استخدام تمام موارد اطلاع‌رسانی می‌شود و بر اساس قانون 25 درصد از نیروهای شهرداری‌ها باید از ایثارگران، فرزندان شهدا و جانبازان باشند و این دسته از افراد در آزمون تخصصی و اولیه شرکت نمی‌کنند اما باید در آزمون عملی و روانی حضور یابند.

مدیر امور اداری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه آزمون‌ها دو مرحله‌ای است و آزمون نخست کتبی است خاطرنشان کرد: دانشگاه شیراز آزمون کتبی را برگزار می‌کند و این آزمون سراسری و همزمان با آزمون جذب نیرو در شهرداری‌های استان برگزار می‌شود.

زارعی با بیان اینکه آزمون کتبی استخدامی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در تاریخ اول خردادماه امسال برگزار می‌شود تصریح کرد: از اوایل اردیبهشت ماه امسال ثبت‌نام انجام می‌شود و پس از برگزاری مرحله نخست آزمون توسط دانشگاه شیراز سه برابر ظرفیت جذب یعنی معادل 432 نفر برای حضور در آزمون عملی و روانی به سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کسب حداقل 60 درصد میانگین امتیاز سه نفر نخست بالاترین نمره آزمون است گفت: در مرحله دوم آزمون که همان آزمون عملی است افراد باید حداقل 400 امتیاز از 900 امتیاز را کسب کنند.

مدیر امور اداری شهرداری شیراز با بیان اینکه این آزمون تنها مختص مردان است عنوان کرد: داشتن حداکثر سن 25 سال تمام در نخستین روز ثبت‌نام، داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت غیرپزشکی، عدم اعتیاد، نداشتن سابقه محکومیت قضایی، داشتن سلامت روانی و جسمانی و توانایی انجام کار متناسب با شغل آتش‌نشانی، داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم برای راننده سنگین و فوق‌دیپلم و لیسانس برای دیگر پست‌ها و التزام به جمهوری اسلامی ایران از شرایط عمومی حضور در این آزمون است.

زارعی با اشاره به اینکه هزینه ثبت‌نام در آزمون کتبی توسط دانشگاه شیراز 250 هزار ریال تعیین شده است اظهار داشت: معاینات پزشکی، ارزیابی، آمادگی جسمانی، معاینات پزشکی نهایی و آزمون جسمانی نیز در دو مرحله ارزیابی عمومی و تخصصی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نیروها به صورت پیمانی استخدام می‌شوند افزود: در پایان هر سال عملکرد این افراد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت مثبت بودن ارزیابی قرار داد تمدید می‌شود.

مدیر امور اداری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار و 400 نیروی غیر مستقیم در خدمت شهرداری شیراز هستند گفت: این نیروها طرف قرارداد شرکت‌هایی هستند که وظیفه تأمین نیروی انسانی شهرداری شیراز را بر عهده دارند.

زارعی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 535 نفر جذب شهرداری شیراز شدند که 429 نفر از این افراد بومی شیراز، 95 نفر از شهرستان‌های استان و 11 نفر نیز از دیگر استان‌های کشور بودند.

وی تصریح کرد: در کل از مجموع 6 هزار و 400 نفر استخدامی شهرداری شیراز 3 هزار و 530 نفر بومی شیراز، 2 هزار و 460 نفر از شهرستان‌های استان فارس و 403 نفر نیز از دیگر استان‌های کشور هستند.

مدیر امور اداری شهرداری شیراز با اشاره به فعالیت 2 هزار و 300 نفر به صورت حجمی برای شهرداری شیراز عنوان کرد: امور تصدی‌گری در شهرداری شیراز در حال واگذاری به بخش خصوصی است و شهرداری شیراز در بخش کارشناسی نیروهای خود را تقویت می‌کند.

زارعی با ابراز خرسندی از اینکه تاکنون طرح‌های برون‌سپاری شهرداری شیراز با موفقیت انجام شده است بیان کرد: ایجاد سیستم ارزشیابی برای نیروهای شهرداری و تعیین جایگاه نیروها، فراهم شدن زمینه ارتقای آنها و برطرف شدن ضعف‌های نیروهای استخدامی شهرداری شیراز نیز در دستور کار قرار دارد.


آمار بازدید: 2410 بار
لیست مدرسین خصوصی پیشنهادی
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image