ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش سومین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود (3 دی 92)

سومین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود (3 دی 92)

سومین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون ۷ تا ۹ دی با هدف گسترش ارتباط دانشگاه و صنعت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مسعود شفیعی رئیس کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون گفت: این کنفرانس به منظور گسترش دانش فنی و تبادل آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی از سوی صنعتگران، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور و پیگیری و رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با کنترل و اتوماسیون صنعتی 7 تا 9 دی ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سومین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در چهار محور تحلیل و طراحی سیستم‌های کنترل، کاربردهای سیستم‌های کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون و آموزش کنترل برگزار می‌شود.

رئیس کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون اضافه کرد: بیش از 300 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده‌اند که این مقالات مورد داوری قرار خواهند گرفت.

شفیعی با اشاره به برنامه‌های حاشیه‌ای کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون گفت: برنامه داریم نمایشگاهی از دستاوردهای دانشگاهی و فناوری‌های صنعتی در رابطه با موضوع کنفرانس برگزار کنیم تا دانشجویان و متخصصان در این حوزه با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی، دعوت از سخنرانان کلیدی داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برگزاری میزگردهای علمی از دیگر برنامه‌های کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون است.

آمار بازدید: 371 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image