ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی ‌‌15 هزار دانشجو در دانشگاه علمی ـ ‌کاربردی کرمانشاه تحصیل می‌کنند (2 دی 92)

‌‌15 هزار دانشجو در دانشگاه علمی ـ ‌کاربردی کرمانشاه تحصیل می‌کنند (2 دی 92)

رئیس دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی ‌کرمانشاه گفت: 14 هزار و 700 دانشجو در 183 کد رشته، 287 کد رشته محل در 20 مرکز آموزشی دانشگاه جامع علمی‌ ـ کاربردی این استان ‌مشغول به تحصیل هستند.


بیژن عباسی‌خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 14 هزار و 700 دانشجو در 183 کد رشته، 287 کد رشته محل در 20 مرکز آموزشی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

عباسی‌خزایی تصریح‌ کرد: 60 درصد آموزش‌های ارائه شده این دانشگاه به‌ صورت کاربردی و کارگاهی بوده و 40 درصد در بخش نظری است.

به گفته وی، تفاوت مهم دانشگاه علمی‌کاربردی با سایر دانشگاه‌ها در این است که این دانشگاه در مراکز صنعتی، مراکز علمی‌کاربردی را در حوزه‌های تخصصی متفاوت احداث می‌کند.

عباسی‌خزایی بیان داشت: مرکز علمی‌کاربردی پویاغرب با فعالیت خود در یک شرکت صنعتی توانسته ارتباط مستقیمی را بین صنعت و دانشگاه به‌ وجود بیاورد.

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی استان کرمانشاه گفت: این دانشگاه به بحث کارآموزی و به‌ویژه کاربینی توجه خاصی دارد و در کاربینی، دانشجویان رشته‌های مختلف را قبل از شروع تحصیل به‌ صورت تورهای فن‌آوری با محیط کار آینده آنها آشنا می‌کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علمی‌کاربردی استان کرمانشاه توانسته موفقیت‌هایی را در زمینه‌های مختلف کسب کند، افزود: در این مرکز توسعه کیفی نظارت و ارزیابی مهم‌ترین محور توسعه محسوب می‌شود.

عباسی‌خزایی ابراز داشت: پیاده‌سازی نظام رتبه‌بندی مراکز آموزش عالی در چارچوب مراکز علمی‌کاربردی در استان کرمانشاه اساسی‌ترین برنامه این مرکز به‌شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی استان کرمانشاه تشکیل کمیته گسترش با عضویت‌ افراد متخصص و دارای منصب از جمله مدیرکل صنایع دستی، مدیرکل فنی و حرفه‌ای، مدیر هنرستان‌های استان کرمانشاه، رئیس اتاق بازرگانی و نماینده استانداری، از اقدامات مهم این مرکز است.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و تک‌پودمان زیر نظر دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با همکاری و هم‌فکری کمیته گسترش در استان کرمانشاه از فعالیت‌های مناسب این مرکز است.

عباسی خزایی خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه علمی‌کاربردی استان کرمانشاه در المپیاد کشوری سال‌جاری در بخش خانم‌ها و آقایان مقام سوم را کسب کردند و در جشنواره حرکت، 40 اثر را به دبیرخانه ارسال کرده که سه اثر آن توسط وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری کشور برگزیده شد.

آمار بازدید: 290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image