ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد کمبود اعتبار، مشکل اجرای طرحهای پژوهشی دانشگاه آزاد ماکو (1 دی 92)

کمبود اعتبار، مشکل اجرای طرحهای پژوهشی دانشگاه آزاد ماکو (1 دی 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی ماکو گفت: کمبود اعتبار از مشکلات اصلی اجرای طرح‌های پژوهشی در دانشگاه آزاد ماکو است.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، در مراسمی که با حضور دانشجویان و اساتید این دانشگاه در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی ماکو ترتیب یافت، با اهدا لوح تقدیر و هدایا از 26 نفر از دانشجویان و اساتید این دانشگاه تجلیل و قدردانی شد.


دکتر مشعشی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ماکو در این مراسم با بیان اینکه در سال جاری 20 طرح پژوهشی در این دانشگاه اجرا و خاتمه یافته است گفت: 17 طرح پژوهشی هم در زمینه‌های مختلف از سوی دانشجویان و اساتید در دست اجراست.


وی افزود: کمبود اعتبار و بودجه از مشکلات این دانشگاه برای اجرای طرح‌های پژوهشی است که در صورت تامین اعتبار این طرح‌ها به مرحله اجرا خواهد رسید.


مشعشی تصریح کرد: در کنار این طرحهای پژوهشی 42 مقاله علمی اساتید و هیات علمی این دانشگاه هم در مجلات علمی معتبر دنیا به چاپ رسیده و منتشر شده است.


حجت الاسلام ایوب رنجبری، امام جمعه ماکو هم در این مراسم با بیان اینکه کیفیت برخی طرحهای پژوهشی در سطح پایین است گفت: برای حل مسایل و مشکلات جامعه و منطقه به تحقیقات دقیق و علمی نیازمندیم.


وی تنها انگیزه الهی را عامل ماندگاری تحقیق و پژوهش اعلام کرد.


محمد علی پور، نماینده مردم شهرستانهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با تبریک هفته پژوهش به تمامی دانشجویان و اساتید بر انجام طرح‌های تحقیقاتی برای حل مسائل و مشکلات موجود جامعه تاکید کرد.

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image