ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کاردانی آمار ثبت نام در دوره های کاردانی نظام مهارتی دانشگاه علمی کاربردی

آمار ثبت نام در دوره های کاردانی نظام مهارتی دانشگاه علمی کاربردی

15 هزار و 650 داوطلب برای پذیرش در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام برای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی در چهار گروه آزمایشی شامل گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات، فرهنگ و هنر برای 330 رشته و 5 هزار و 112 کد رشته محل از روز چهارشنبه 27 آذرماه آغاز شده است و در روز سه شنبه سوم دی ماه پایان می پذیرد.


تا صبح امروز 30 آذرماه تعداد 15 هزار و 650 داوطلب ثبت نام کرده اند.

ثبت نام برای پذیرش در این دوره از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش انجام می شود و گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته های تحصیلی بر اساس معدل مندرج در گواهینامه دیپلم، نوع دیپلم، سهمیه های آزاد، شاغل، رزمنداگان و بومی بودن بر اساس ضوابط صورت می گیرد. ظرفیت پذیرش در این دوره 254 هزار و 200 نفر است.

هر داوطلب باید برای ثبت نام پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 106 هزار ريال به عنوان وجه ثبت نام در این دوره شرکت کنند.

نتایج پذیرش در این دوره در بهمن ماه اعلام می شود و داوطلبان می توانند دوره خود را برای نیمسال تحصیلی دوم 93 - 92 بهمن آغاز کنند.

آمار بازدید: 543 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image