ارتباط مستقیم با 30705 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری محدود نمی‌شوند/بازنگری و تحول در رشته‌ها ( 9 شهریور 91)

رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری محدود نمی‌شوند/بازنگری و تحول در رشته‌ها ( 9 شهریور 91)

مدیر کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی گفت: شورای تحول علوم انسانی به دنبال محدود کردن رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری نیست بلکه موضوع بازنگری و تحول در رشته‌ها مطرح است.


سعید قدیمی مدیر کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد که دیگر مجوز جدیدی برای اجرای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد روابط عمومی و روزنامه نگاری صادر نمی‌شود، گفت: رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری در حوزه علوم اجتماعی و کمیته رسانه و ارتباطات تعریف می‌شود و این کمیته‌ها جزء کمیته شورای تخصصی تحول علوم انسانی هستند.

به گفته وی از زمانی که بحث تحول علوم انسانی مطرح شده، رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری جزء حوزه علوم انسانی بوده است و شورای تحول علوم انسانی مسئولیت آن را برعهده دارد.

مدیر کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی خاطرنشان کرد: شورای تحول علوم انسانی به دنبال محدود کردن رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری نیست بلکه موضوع بازنگری و تحول بنیادی در رشته‌ها به طور جدی مطرح است و گسترش تعداد رشته‌ها و دانشجوها در این حوزه‌ها باید براساس طرح آمایش دنبال شود.

کلمات کلیدی: رشته روابط عمومی، رشته تحصیلی روزنامه‌نگاری، بازنگری رشته روابط عمومی، تحول رشته تحصیلی روزنامه‌نگاری، تحول علوم انسانی، علوم انسانی

آمار بازدید: 379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image