ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور آمادگی دانشگاه پیام‌نور مازندران برای راه‌اندازی دوره‌های ضمن خدمت (29 آذر 92)

آمادگی دانشگاه پیام‌نور مازندران برای راه‌اندازی دوره‌های ضمن خدمت (29 آذر 92)

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران از آمادگی این دانشگاه برای راه‌اندازی دوره‌های ضمن خدمت برای کارکنان دولت و بخش خصوصی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، صادقعلی موحدمنش بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته پژوهش فرصتی مناسب برای مرور کارنامه‌های علمی پژوهشگران است، افزود: فعالیت پژوهشگران در راستای سند چشم‌انداز دانشگاه پیام‌نور مازندران موجب نشاط علمی دانشگاه می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران با بیان اینکه نیازهای روز جامعه در دانشگاه‌ها باید برطرف شود، اظهار داشت: دانشگاه باید به مراکز مشاوره‌ای برای برطرف‌ کردن مشکلات کشاورزان، صنعت‌گران و افراد مختلف جامعه شود.

موحدمنش به جایگاه دانشگاه پیام‌نور مازندران در جمع دانشگا‌های استان اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام‌نور استان بعد از دانشگاه مازندران از نظر مقالات پژوهشی رتبه دوم را از آن خود کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران به کارنامه عملکرد پژوهشی این دانشگاه در چهار سال اخیر اشاره کرد و گفت: 308 مقالات ISI ،298 مقالات ISC ،777 مقالات همایش، 239 طرح پژوهشی و 95 کتب منتشر شده از فعالیت‌های علمی دانشگاه پیام‌نور در چهار سال اخیر است.

موحدمنش اجرای دو فاز اول علمی دانشگاه پیام‌نور مازندران را درخشان دانست و بیان کرد: با اجرای فعالیت‌های کارآفرینان اقتصادی و علمی وارد فاز سوم می‎شویم.

وی با اشاره به اجرای فازهای آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی در دانشگاه پیام‌نور مازندران گفت: در فاز چهارم، دانشگاه پیام‌نور مازندران وارد مشاوره تخصصی می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران تاکید کرد: با تحقق چشم‌انداز 1404 دانشگاه پیام‌نور مازندران، این دانشگاه به دانشگاه تخصصی الکترونیکی در سطح ملی و دنیا تبدیل می‌شود.

موحدمنش با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور با 150 دانشگاه معتبر علمی دنیا در ارتباط است، افزود: دانشگاه پیام‌نور بر پایه فناوری اطلاعات جهانی استوار است.

وی از آمادگی دانشگاه پیام‌نور مازندران برای راه‌اندازی دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت خبر داد و اذعان داشت: تمام کارکنان بخش خصوصی و دولتی در مازندران با گذراندن دوره ضمن خدمت در دانشگاه پیام‌نور استان دارای گواهی آموزشی می‌شوند.

موحدمنش از برگزاری امتحانات دانشگاه پیام‌نور مازندران به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: در بعضی از رشته‌ها امتحانات بدون مداخله کاغذ و به صورت کامپیوتری و الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی از جایگاه پنجم دانشگاه پیام‌نور مازندران در بخش پژوهشی کشور خبر داد و اظهار داشت: این دانشگاه بر اساس آمایش آموزشی عالی وزارت علوم پیش می‌رود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی این دانشگاه 1.5 مترمربع است، افزود: در تلاشیم تا پایان برنامه سرانه فضای آموزشی دانشگاه پیام‌نور مازندران را به سه مترمربع برسانیم.

آمار بازدید: 270 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image