ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تغییرات در دانشگاه پیام نور از بدنه دانشگاه خواهد بود (29 آذر 92)

تغییرات در دانشگاه پیام نور از بدنه دانشگاه خواهد بود (29 آذر 92)

سرپرست دانشگاه پیام نور با بیان اینکه چنانچه در بدنه مدیریتی سطوح عالی پیام نور، الزام و ضرورتی به تغییر احساس شود، نیروهای جایگزین لزوما از داخل خود دانشگاه انتخاب خواهند شد، گفت: تغییر می‌تواند یکی از الزامات بالندگی هر سازمان باشد.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فراهانی با بیان این که اصل سیاست وی بر ثبات و آرامش و استفاده از نیروهای موجود است، خاطرنشان کرد: در مواردی که هماهنگی لازم و دستیابی به اهداف تعیین شده، میسر نیست، احتمال تغییر نیروها وجود دارد.



وی افزود: برای نخستین بار در تاریخ ۲۵ ساله فعالیت دانشگاه پیام نور شاهدیم مدیر این دانشگاه از بدنه هیات علمی خود دانشگاه انتخاب شده و درصورت نیاز به تغییر نیز انتخاب نیروها الزاما از دورن دانشگاه خواهد بود.



سرپرست دانشگاه پیام نوربا بیان اینکه در مراکز آموزشی نیز چنانچه به لزوم تغییر رسیدیم، برای انتخاب نیروهای جایگزین ابتدا از همان مرکز دست به انتخاب می زنیم، گفت: درصورت پیدا نشدن نیروی مناسب، از نیروهای مراکز اطراف در همان استان و در مرحله بعد از استان های مجاور استفاده خواهیم کرد.



فراهانی اظهار کرد: گستردگی پیام نور باعث می شود مدیرانی که از بیرون به این مجموعه می آیند حداقل شش ماه تا یکسال از وقت خود را برای شناخت دانشگاه و مختصات آن بگذرانند و درصورت استفاده از مدیران داخل خود دانشگاه، این وقت مفید صرف افزایش بهره وری و اثربخشی بدنه مدیریتی پیام نور خواهد شد.





توسعه کیفی و بازگشت دانشگاه به ماموریت اصلی، اولویتهای مدیریت جدید پیام نور است




سرپرست دانشگاه پیام نور توسعه کیفیت را اصلی ترین اولویت خود اعلام کرد و گفت: دانشگاه پیام نور در سال های اخیر در حد قابل قبولی، توسعه کمی داشته و از این پس ‌آهنگ رشد کیفی از سرعت رشد کمی دانشگاه پیشی خواهد گرفت.



وی توجه و تمرکز بر ماهیت و رسالت اصلی پیام نور را از کلیدی ترین برنامه های خود برشمرد و تاکید کرد: دانشگاه پیام نور باید درخصوص بازگشت به ماموریت های اصلی خود مرور و تجدیدنظر داشته باشد.



فراهانی اظهار کرد: ماموریت دانشگاه پیام نور نیز در اساسنامه آن قید شده و تا زمانی که اساسنامه مورد تجدیدنظر قرار نگرفته ما به این سند مصوب پایبند خواهیم بود.



وی درخصوص سیاست آینده پیام نور برای پذیرش دانشجو در رشته های فنی و مهندسی نیز گفت: درست است که با توجه به وظیفه پیام نور، بیشتر رشته های آن ماهیت نظری دارند اما نباید این موضوع را به صورت صفر یا ۱۰۰ درنظر گرفت و به این معنی نیست که فعالیت رشته هایی که ماهیت کارگاهی‌، آزمایشگاهی یا عملیات صحرایی دارند در این دانشگاه میسر نیست.



سرپرست دانشگاه پیام نورگفت: آموزش برخی از رشته ها به صورت صد در صد در ساختار پیام نور قابل اجرا است اما تعداد دیگری از رشته ها که جنبه مهارتی و فنی و مهندسی دارند نیازمند حضور بیشتر دانشجو در کلاس و تعامل بیشتر با استاد احساس می شود و الزامات خاص خود را می طلبد.





توقف رشته های فنی و مهندسی به صلاح پیام نور نیست




وی با بیان این که دوره های فنی و مهندسی در دانشگاه پیام نور تعطیل نمی شود، گفت: توقف این رشته ها به صلاح پیام نور نخواهد بود.



فراهانی تصریح کرد سیاست وی قبل از ادامه پذیرش دانشجو یا توسعه کمی و کیفی رشته های مختلف، تجهیز دانشگاه به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری برای بهبود وضعیت رشته های موجود است.



وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای دایر شدن رشته های موجود در دانشگاه، اعضای هیات علمی جذب شده و زیرساخت هایی نیز به وجود آمده است بنابراین تعطیلی آنها تصمیم صحیحی نخواهد بود.

آمار بازدید: 203 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image