ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش 23 پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد تویسرکان تجلیل شدند (27 آذر 92)

23 پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد تویسرکان تجلیل شدند (27 آذر 92)

همزمان با هفته پژوهش از 23 پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد تویسرکان تقدیر و تجلیل شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، صبح امروز با حضور علیرضا رضایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان، فرماندار تویسرکان، رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان و جمعی از مسئولان و دانشجویان از 23 پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد تویسرکان تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه رابطه دوسویه بین اندیشه و فرهنگ وجود دارد، اظهار کرد: تولید اندیشه ریشه در فرهنگ دارد به این دلیل است که دین اسلام اندیشه کردن را بالاتر از عبادت می‌داند.

علیرضا رضایی افزود: اندیشه‌ای می‌‌تواند تمدن ساز باشد که در راستای خرد و عقلانیت قرار بگیرد، این زمان است که پویایی فرهنگ و حیات تمدن‌ها را مشاهده می‌کنیم.

وی ابراز کرد: تاریخ نشان داده اگر باب اندیشه بسته و احساس، جایگزین آن شود ممکن است انسان به بیراهه کشیده شود و فاجعه‌ای نظیر جنگ جهانی اول به وجود آید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در ادامه اظهار کرد: ما به رشد کمیت پژوهش اعتقاد نداریم بلکه آنچه باید در این مهم مورد توجه قرار گیرد ارتقای کیفیت پژوهش و تحقیق است.

وی با اشاره به پیشرفت علمی در سال‌های اخیر ایران اسلامی، ابراز کرد: امروز ایران اسلامی با همت و تلاش فعالان عرصه علم و پژوهش رتبه 16 علمی جهانی را دارد.

رضایی با اشاره به اینکه در حوزه پژوهش باید در سطح فردی انگیزه پژوهش داشته باشیم، افزود: استادان و دانشجویان ما باید برای موفقیت در این حوزه به فن پژوهش آشنا باشند که برپایی کارگاه‌ها در این خصوص تاثیرگذاری زیادی خواهد داشت.

وی در خصوص بحث ساختاری پژوهش با تاکید بر اینکه ما باید همت کنیم با استفاده از دانش، تولید ثروت داشته باشیم، گفت: رشد کمی‌گرایانه را به کیفی‌گرایانه تبدیل کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان متذکر شد: توجه به کرسی‌های آزاداندیشی بیش از پیش اهمیت داد زیرا به رشد و بالندگی اندیشه کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان نیز با اشاره به اینکه پایه‌ریزی پژوهش در دانشگاه‌ها از آموزش و پرورش شکل می‌گیرد، اظهار کرد: باید از سن پایه علم‌آموزی به دانش‌آموزان را یاد داده و پژوهش و انجام آن را آموزش دهیم.

سعید جامه‌بزرگی با اشاره به پیشرفت علمی ایران اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه انرژی هسته‌ای، تاکید کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است آن‌ها با گذشت از خود امنیت، آرامش، اقتدار و عزت را به ایران اسلامی هدیه دادند.

وی تاکید کرد: اگر استادان و دانشجویان ما امروز در آرامش به تحقیق و پژوهش می‌پردازند همه به خاطر حماسه‌سازی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان با بیان اینکه همه وظیفه داریم با استفاده کامل از همه فرصت‌ها و امکانات موجود در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاشی بی‌وقفه داشته باشیم.

فرماندار تویسرکان نیز با اشاره به جایگاه علمی ایران اسلامی در دنیا و منطقه، گفت: بهره‌وری درست از همه ظرفیت‌ها به ویژه در عرصه علمی و پژوهشی یک وظیفه مهم است که همه باید به نحو شایسته در این راستا بر آن همت کنیم.

حسین‌علی شرکائی تاکید کرد: دشمن تلاش دارد با برنامه‌های شوم خود نسل دانش‌‌پژوه ما را از اندیشیدن و تفکر متعالی باز دارد، پس می‌طلبد همه هوشیار و آگاه عمل کنیم.

وی تبعیت از مقام معظم رهبری را بهترین راهکار در موفقیت همه‌جانبه کشور دانست و گفت: توکل به خداوند، توسل به اهل بیت(ع) و گوش به فرمان بودن ولایت ما را در عرصه علمی کشور همانند همه عرصه‌ها به اقتدار و عزت دوچندان می‌رساند.

آمار بازدید: 350 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image