ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری آزمون صلاحیت علمی مشاوران و مدرسان روابط کار (25 آذر 92)

برگزاری آزمون صلاحیت علمی مشاوران و مدرسان روابط کار (25 آذر 92)

»آزمون صلاحیت علمی مشاوران و مدرسان روابط کار بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرزاد حیدری - مدیر آموزش موسسه کار و تامین اجتماعی - با اعلام این مطلب گفت: بر اساس آیین نامه «صدور پروانه مشاوره روابط کار» و «صدور پروانه آموزش روابط کار» که آبان ماه سال جاری به تصویب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیده اشخاص حقیقی مشمول و علاقمند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
وی افزود: ثبت نام از علاقمندان شرکت در این آزمون از طریق سایت اطلاع رسانی موسسه از روز شنبه 30 آذر ماه آغاز شده و به مدت یک هفته تا هفتم دیماه ادامه خواهد داشت.
مدیر آموزش موسسه کار و تامین اجتماعی در خصوص ضرورت صدور پروانه مشاوره و آموزش روابط کار گفت: به منظور جلب مشارکت بخش خصوصی در جهت توسعه فرهنگ کار، ایجاد ساز و کار نظام‌مند، اعمال نظارت بر مشاوران و مدرسان روابط کار و ایجاد وحدت رویه، آیین نامه‌های مذکور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تصویب رسیده است.
به گزارش ایسنا، منابع آزمون صلاحیت علمی مشاوران و مدرسان روابط کار از روز سه شنبه 26 آذر ماه برروی سایت اطلاع رسانی موسسه کار و تامین اجتماعی به نشانی LSSI.IR قابل دسترس خواهد بود.
دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی، نداشتن سابقه کیفری و عدم وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی غیر قانونی از جمله شرایط شرکت در این آزمون است.

آمار بازدید: 438 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image