ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد جشنواره غذاهای سنتی در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود (21 آذر 92)

جشنواره غذاهای سنتی در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود (21 آذر 92)

نشست شورای فرهنگی منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر طیبی، نماینده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در منطقه 8 دانشگاه آزاد و دکتر سوادی، معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات و دیگر اعضای شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست، تاسیس کانون هنری و گروه‌های نمایش و تواشیح را از اقدامات مثبت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات ارزیابی کرد و افزود: در سال‌های اخیر کانون‌های مختلفی تحت عناوین گوناگون در معاونت فرهنگی تاسیس شده‌اند که در حال حاضر در حال بازنگری این کانون‌ها هستیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع بررسی مزایا و معایب ادامه تحصیل در خارج از کشور در واحد علوم و تحقیقات اشاره کرد و گفت: نباید برای خوب جلوه دادن دانشگاه‌های خارج از کشور، وضعیت آموزش عالی کشور را زیر سئوال برد.

وی با تاکید بر این مطلب که توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید به طور عملی و نه شعاری انجام شود، تصریح کرد: باید برگزاری تخصصی و سالانه جشنواره‌های متنوع با ماهیت فرهنگی، ادبی و تفریحی در دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

عصمت سوادی - معاون فرهنگی این واحد دانشگاهی در این نشست گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی واحد علوم و تحقیقات ارائه کرد و گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی نقد و نظر، تاسیس کارگروه‌هایی چون سبک زندگی، علم و دین از جمله فعالیت‌های معاونت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات بوده است.

وی گفت: تشکیل گروه ادبی سبحان به پیشنهاد کانون قرآن و عترت همزمان با اربعین حسینی و ایجاد گروه محتشم‌خوانی از میان دانشجویان و اساتید این واحد، تصویب کلیات اساسنامه کانون مهدویت، دیدار با خانواده شهدا با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزاری همایش یادگاران در آذر ماه از جمله فعالیت‌های آتی معاونت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات است.

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات از برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در واحد علوم و تحقیقات خبر داد و گفت: این جشنواره ویژه دانشجویان و کارکنان واحد علوم و تحقیقات است که با همکاری دانشکده صنایع غذایی واحد و با بهره‌گیری از دانش اساتید این دانشکده در سال جاری در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر طیبی، نماینده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در منطقه 8 دانشگاه آزاد به برگزاری منظم کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: در کرسی‌های آزاداندیشی، استاد وظیفه مدیریت زمان و عدم خروج از بحث را برعهده دارد و انتظار می‌رود با مدیریت صحیح این کرسی‌ها، به نتایج مثبتی دست یابیم.

آمار بازدید: 279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image