ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد خمینی‌شهر (21 آذر 92)

تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد خمینی‌شهر (21 آذر 92)

بمناسبت فرارسیدن هفته پژوهش طی مراسمی از مخترعان، مبتکران و مقام‌آوران دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر تجلیل بعمل آمد.


به گزارش خبرگزای فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد خمینی‌شهر، مهران مجلسی با اشاره به دستاورد ارزشمند علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: تجلیل از دانش‌پژوهان برتر علمی و تحقیقاتی یک امری ضروری و اثربخش است.

وی سرمایه‌های اصلی نظام را مایه پیشرفت، عظمت و سربلندی کشور در مجامع مختلف علمی دانست و افزود: در سال‌های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در توسعه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های پیشرفته به دستاوردهای بی‌نظیری دست یافته که سرمایه گرانبهایی برای استان و کشور به شمار می‌آید.

رئیس دانشگاه آزاد خمینی‌شهر دانشجویان را به بهره‌مندی از امکانات، تجهیزات و رشد و تعالی علمی دانشجویان در پرتو فضاهای آموزشی و تجهیزات تحقیقاتی دانشجویان به دستاوردها و افتخارات خوبی نائل شده‌اند و برگزاری چنین مراسماتی در جهت پاسداشت مقام علم و عالم است .

وی تقدیر از 132 نفر دانشجوی پژوهشگر و ممتاز علمی را در راستای تقویت روحیه علمی و ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌پژوهان خواند و گفت : 88 نفر از دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد دارای مقالات معتبر در کنفرانس‌ها و ژورنال‌های معتبر بوده و 22 نفر نیز حائز رتبه برتر در مسابقات ملی و بین‌المللی بوده‌اند.

مجلسی گفت: یک اختراع با نام دانشگاه آزاد اسلامی و توسط دانشجوی مبتکر این دانشگاه به ثبت رسید و 12 نفر از دانشجویان عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دارای مقام برتر علمی و همچنین 9 نفر از دانشجویان دانشگاه دارای طرح پژوهشی مصوب و 12 نفر در زمینه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی ممتاز شناخته شدند که در مراسم نکوداشت نام آوران از آنان تقدیر شد.

وی افزود: پس از سخنرانی تعدادی از دانشجویان برتر علمی و ارائه پیشنهادات آموزشی به مسئولان در پایان با اهداء لوح سپاس و جوایز ارزنده از خدمات دانشجویان قدردانی به عمل آمد.

آمار بازدید: 318 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image