ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار قیمت تقریبی عمره دانشگاهیان اعلام شد/ جزئیات مبالغ عمره اساتید (18 آذر 92)

قیمت تقریبی عمره دانشگاهیان اعلام شد/ جزئیات مبالغ عمره اساتید (18 آذر 92)

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعلام قیمت تقریبی عمره دانشجویی خبر داد و گفت: قیمت ها از یک میلیون و 900 هزارتومان تا دو میلیون و 110 هزارتومان با توجه به زمان های مختلف پرواز در ماه رجب، شعبان، عید نوروز متفاوت است .


حجت الاسلام محمدرضا فقیهی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مبلغ تقریبی عمره بر اساس قیمت عمره های عادی، برای دانشگاهیان اعلام شد و هزینه نهایی ظرف 10 روز آینده اعلام می شود.

وی افزود: مبالغ اعلام شده با توجه به دوری و نزدیکی ایستگاه های پروازی به کشور عربستان، درجه کاروان و زمان اعزام (عمره نوروزی، رجب و شعبان) متفاوت است و مبالغ قابل تغییر خواهد بود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همچنین افزود: این مبلغ تقریبی است و زائرین باید در صورت افزایش قیمت، مابه التفاوت را واریز و در صورت کاهش قیمت می توانند مبلغ اضافی را از حساب خود برداشت کنند.

وی گفت: کلیه متقاضیان اعم از اصلی یا ذخیره باید نسبت به تکمیل مابه التفاوت هزینه سفر خود به همان حساب هایی که قبلا افتتاح کرده بودند، اقدام کنند . مبالغ اعلام شده از یک میلیون و 900 هزار تا دو میلیون و 110 هزار تومان متغیر است .

به گزارش مهر، مبالغ اعلام شده عمره اساتید،متاهلین و پسران مجرد به ترتیب زیر اعلام شد:

اساتید تبریز و مشهد (به علت دوری ایستگاه پروازی) 2 میلیون و 200 هزار تومان به ازای هر نفر، اساتید ایستگاه های تهران،اصفهان،شیراز، اهواز، کرمان، کرمانشاه و ساری 2 میلیون و 100 هزار تومان، متاهلین تبریز و مشهد (به علت دوری ایستگاه پروازی) 2 میلیون تومان، متاهلین ایستگاه های تهران،اصفهان،شیراز، اهواز، کرمان، کرمانشاه و ساری 1 میلیون و 900 هزار تومان، مجردین مشهد و تبریز (به علت دوری ایستگاه پروازی) 2 میلیون و 110 هزار تومان، مجردین ایستگاه های تهران،اصفهان، شیراز، اهواز، کرمان، کرمانشاه و ساری 2 میلیون و 10 هزار تومان.

دانشجویان و اساتید متاهلی که به صورت سه نفره اعزام می شوند در پرداخت هزینه عمره فرزندان خود به این روش عمل کنند:

فرزندان زیر 2 سال 10 درصد هزینه بزرگسال را پرداخت کنند، فرزندان 2 تا 7 سال باید 70 درصد هزینه بزرگسال را پرداخت کنند، فرزندان 7 تا 12 سال باید 75 درصد هزینه بزرگسال را پرداخت کنند، فرزندان بالای 12 سال باید هزینه کامل بزرگسال را پرداخت کنند.

برای واریز هزینه فرزند زیر 2 سال نیازی به افتتاح حساب نیست و نحوه واریز آن در دفترچه راهنما قید شده است. در صورت قطعی شدن وام، زائرین بعد از تکمیل موجودی هم می توانند از وام استفاده کنند.

آمار بازدید: 389 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image