ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه عملکرد دانشجویی و رفاهی دانشگاه صنعتی کرمانشاه (18 آذر 92)

عملکرد دانشجویی و رفاهی دانشگاه صنعتی کرمانشاه (18 آذر 92)

مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: دانشجویان این دانشگاه همواره توانسته‌اند با امکانات کم، توفیقات علمی بسیاری کسب کنند.


عقیل الوندمنش در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با تبریک ۱۶ آذر و روز دانشجو به تمامی دانشجویان، به ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اظهار کرد: دانشجویان این دانشگاه همواره توانسته‌اند با امکانات کم، توفیقات علمی و پژوهشی بسیاری کسب کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه حوزه معاونت دانشجویی یکی از حوزه‌های حساس دانشگاه بوده و همیشه مورد توجه و یا گلایه‌های دانشجویان قرار می‌گیرد، بنابراین رعایت مقررات، توجه و حل مشکلات دانشجویان، برخورد شایسته با آن‌ها و تکریمشان ازاهم وظایف حوزه معاونت دانشجویی است.

مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، ارتباط مستقیم با دانشجویان و برنامه‌ریزی، اداره و هدایت کلیه امور دانشجویی دانشگاه از جمله خدمات دانشجویی (اسکان،‌ تغذیه و رفاه)، ‌بهداشت و درمان، ‌تربیت بدنی، امور ‌انضباطی را از دیگر وظایف این حوزه برشمرد و افزود: در همین راستا در هفته پیش رو، راه اندازی سیتم اتوماسیون تغذیه، تحویل دفترچه خدمات درمانی به دانشجویان، برگزاری جلسات مشاوره و همچنین برپایی نمایشگاه فرم عینک با ۷۰ درصد تخفیف را خواهیم داشت.

الوندمنش در ادامه افزود: در جهت بستری سازی مناسب جهت پرورش دانشجویان در ابعاد جسمی، معنوی و فکری بر پایه تعلیم و تربیت اسلامی، در آینده نزدیک اقدام به برگزاری انتخابات دانشجویی و انتخاب دو نفر از دانشجویان به عنوان اعضای شورای دانشجویی، شورای مشورتی تغذیه و کمیته انضباطی دانشگاه خواهیم کرد.

وی در پایان ضمن تبریک مجدد این ایام به دانشجویان، خاطرنشان کرد: با توجه به راه‌اندازی سیستم اتوماسیون تغذیه، کلیه دانشجویان می‌توانند با مراجعه به صفحه اول وب سایت دانشگاه و انتخاب گزینه «خدمات الکترونیک» و «اتوماسیون تغذیه» کارت خود را شارژ پولی کرده و نسبت به رزرو غذا برای هفته‌های آتی اقدام کنند.

آمار بازدید: 322 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image