ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار رشد 2.5 برابری جذب دانشجو در دانشکده فنی صومعه‌سرا (17 آذر 92)

رشد 2.5 برابری جذب دانشجو در دانشکده فنی صومعه‌سرا (17 آذر 92)

رئیس دانشکده فنی‌ مهندسی میرزاکوچک صومعه‌سرا از رشد بالغ بر 2.5 برابری جذب دانشجو در این دانشکده خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مقداد خصوصی‌ثانی صبح امروز در جمع دانشجویان دانشکده فنی‌ مهندسی میرزا کوچک این شهرستان با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: دانشگاه مرکز مهم ترویج علم و دانایی به تمام علاقمندان حوزه‌های مختلف علمی کشور است.

وی به تظاهرات جنبش دانشجویی در سال 32 اشاره کرد و افزود: جنبش دانشجویی متشکل از دانشجویان دانشگاه تهران به نمایندگی از تمام دانشجویان در برابر استکبار جهانی قد علم کردند.

رئیس دانشکده فنی‌ مهندسی میرزا کوچک صومعه‌سرا، دانشجویان را نماد ایستادگی در برابر ظلم و استبداد و در دفاع از حق و حقانیت برشمرد.

وی با اشاره به دانشکده فنی مهندسی صومعه‌سرا، متذکر شد: دانشکده فنی‌ مهندسی صومعه‌سرا یکی از مراکز مهم علمی استان محسوب می‌شود.

خصوصی‌ثانی از اخذ چهار رشته فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی برای دانشکده میرزا کوچک صومعه‌سرا خبر داد و افزود: معماری، عمران، برق و حسابداری از جمله این رشته‌ها است.

وی با بیان اینکه اخذ رشته‌ها در مقاطع بالاتر علمی موجب رشد دانشجویان دانشکده مذکور در سال‌جاری شده است، یادآور شد: امسال بالغ بر 2.5 برابر بیشتر از سال گذشته دانشجو جذب و وارد دانشکده فنی مهندسی صومعه‌سرا شده است.

رئیس دانشکده فنی‌ مهندسی میرزا کوچک صومعه‌سرا یکی از محوری‌ترین مشکلات این دانشکده را فضای صفر ورزشی برای دانشجویان اعلام کرد.

وی از نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس خواست با توجه به برخورداری دانشکده از زمین مناسب نسبت به اعتبار ساخت سالن ورزشی به آنها کمک کند.

به گزارش فارس، در پایان مراسم مذکور از 60 دانشجوی برتر علمی، 20 دانشجوی فعال و رتبه‌آور فرهنگی و 10 دانشجوی برتر در زمینه ورزشی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

آمار بازدید: 257 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image