ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تحصیل 25 هزار دانشجوی بومی در دانشگاه پیام‌نور زنجان (17 آذر 92)

تحصیل 25 هزار دانشجوی بومی در دانشگاه پیام‌نور زنجان (17 آذر 92)

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: 25 هزار دانشجوی بومی در دانشگاه پیام نور زنجان تحصیل می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان سید محمد موسوی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور ضمن تبریک روز دانشجو و با بیان اینکه 16 آذر ماه برای دانشگاهیان جنبه هویتی دارد، اظهار داشت: اگر نگاه به دانشگاه یک نگاه سیستمی و مجموعه‌ای باشد، می‌توان گفت هر سیستمی در سه عرصه قابل مطالعه است.

وی دانشگاه را یکی از مراکز مهم توانمندسازی افراد دانست و افزود: عدالت اجتماعی به توزیع مساوی ثروت نیست، بلکه در توزیع مساوی سازگاری توانمند کردن افراد است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان مجهز بودن به علم و دانش و فناوری را لازمه توانمند شدن افراد دانست و تصریح کرد: کسب علم و دانش و توانمندی برای این است که فرد بتواند در جامعه تاثیرگذار باشد.

این مسئول فرهنگی مدیریت کارایی و بالا بردن بازده منابع موجود اعم از منابع مالی را از دیگر نکات قابل مطالعه برای دانشگاهیان برشمرد.

موسوی به این نکته که نگاه به دانشجو نباید یک نگاه محصولی باشد، بیان داشت: مدیریت اثربخشی از دیگر مواردی است که دانشگاهیان باید به آن توجه ویژه داشته و خروجی دانشگاه باید به صورت برون‌دادی باشد.

وی رسالت دانشگاه و دانشگاهیان را مهم و قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: آموزش یک شرط لازم برای توانمندسازی دانشجو بوده و تولید علم رسالت اول دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان به تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص اشاره و اضافه کرد: علاوه بر علم مجهز بودن به اخلاق نیز از ویژگی‌های مهم دانشجو باید باشد.

این مسئول مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اثربخشی را از دیگر رسالت‌های مهم دانشجویان دانست.

موسوی به موفقیت‌های دانشگاه‌ پیام نور اشاره و اعلام کرد: دانشگاه پیام نور ششمین دانشگاه جهانی، دومین دانشگاه در آسیا و برترین دانشگاه فرهنگی در ایران است.

وی دانشگاه پیام نور را از لحاظ تولید علم به عنوان هشتمین دانشگاه در میان همه دانشگاه‌های کشور‌های اسلامی اعلام کرد و افزود: دانشگاه پیام نور در رشته حقوق رتبه نخست در آزمون سردفتر داری، وکالت و مشاورین حقوق را در کشور کسب کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان همچنین دانشگاه پیام نور شهرستان زنجان را بزرگترین دانشگاه دولتی استان اعلام کرد و اذعان داشت: دانشگاه پیام نور استان زنجان با یک ستاد و 9 مرکز و واحد به صورت شبکه‌ای مشغول فعالیت است.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه یک سوم جمعیت در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند، گفت: در حال حاضر 25 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان زنجان مشغول به تحصیل هستند که هر 25 هزار نفر بومی هستند.

موسوی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور تلاش می‌کند تا سیستم کاغذ را از آزمون‌های خود حذف کند، یادآور شد: دانشگاه پیام نور زنجان دومین دانشگاهی است که زیر ساخت مجازی در کل کشور دارد.

آمار بازدید: 349 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image