ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حذف موانع تحریم از دانشگاههای شهیدبهشتی و شریف (17 آذر 92)

حذف موانع تحریم از دانشگاههای شهیدبهشتی و شریف (17 آذر 92)

رئیس مرکز همکاریهای علمی بین المللی وزارت علوم با تاکید بر اینکه توافق ژنو در رفع تحریم دو دانشگاه بزرگ کشور تاثیر دارد، گفت: با توافق ژنو، حذف موانع در مقابل دانشگاههای تحریم شده صورت می گیرد.ارسلان قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص قطع تحریم برخی دانشگاههای ایران توسط کشورهای خارجی، گفت: تاکنون در زمینه قطع تحریم برخی دانشگاهها از جمله شهید بهشتی و صنعتی شریف تصمیم گیری نشده اما توافق ژنو در حذف این موانع صد در صد تاثیر گذار است.


وی ادامه داد: تاکنون نگاه به همکاریهای علمی با ایران تا حدود زیادی تحت تاثیر ملاحظات امنیتی و مداخلات و مباحث سیاسی قرار گرفته است.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با بیان اینکه اگر این وضعیت به سمت دیپلماسی آکادمیک تغییر جهت دهد، تحریمها از دانشگاههای نامبرده برداشته می شود، ادامه داد: دلیل تحریم دانشگاه شهید بهشتی صرفاً در چارچوب فعالیتهای هسته ای است؛ اما با روشنگری که در توافق ژنو صورت گرفت به نظر می رسد تاثیراتی را در حذف تحریمها خواهیم دید.

قربانی گفت: اتفاقات اخیر ژنو راه را برای رفع تحریمها از دانشمندان هسته ای ایران هموار خواهد کرد و باید بدانند حتی فعالیتهای هسته ای دانشمندانمان هم صلح آمیز است.

آمار بازدید: 256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image