ارتباط مستقیم با 30679 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نقاشی خیابانی مشکلات دانشجویی در جاده ابریشم اصفهانی‌ها (17 آذر 92)

نقاشی خیابانی مشکلات دانشجویی در جاده ابریشم اصفهانی‌ها (17 آذر 92)

به همت دانشگاه صنعتی اصفهان، برنامه نقاشی خیابانی با موضوع مشکلات دانشجویی با عنوان “ولی افتاد مشکل ها“ روز دوشنبه- 18 آذر ماه- برگزار می‌شود.



عباس اسماعیل‌زاده - دبیر کانون پنجره دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اشاره به عدم موافقت مدیریت قبلی دانشگاه با برگزاری این چنین برنامه‌هایی در سال‌های گذشته، اظهار کرد: این نقاشی خیابانی، با موضوع مشکلات دانشجویی از جمله مشکلات خوابگاه، شهریه و ... در این دانشگاه برگزار خواهد شد.


وی اضافه کرد: پارچه‌ای 100 متری در راهرویی معروف به جاده ابریشم در دانشگاه نصب خواهد شد که به ابعاد 50 در 50 و 75 در 50 سانتی‌متر تقسیم‌بندی شده و حدود 300 الی 400 نفر می‌توانند طرح‌هایشان را بر روی آن ترسیم کنند.


وی تصریح کرد: ما ابزار لازم ازجمله رنگ را در اختیار افراد شرکت کننده قرار می‌دهیم که آنها باید بتوانند با استفاده از این ابزار و موضوع، مفهوم را به مخاطب القا کنند.


دبیر کانون پنجره دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه از رییس دانشگاه صنعتی نیز برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل خواهد آمد، اضافه کرد: در پایان به 3سه طرح برتر این برنامه جوایزی اهدا خواهد شد و داوری آن نیز برعهده خود دانشجویان می‌باشد.


اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه کانون نگاره از کانون‌های موجود در زمینه هنرهای تجسمی دانشگاه صنعتی است، گفت: چند نفر از افراد این کانون نیز جهت کمک به شرکت‌کنندگان، در این برنامه حضور خواهند داشت.


وی با اشاره به اینکه بنرهای اطلاع‌رسانی در سطح دانشگاه نصب شده‌اند، خاطرنشان کرد: افرادی که قصد شرکت در مسابقه را دارند می‌توانند در زیر طرح خود، شماره دانشجویی و مشخصات خود را درج کنند.


به گزارش ایسنا این برنامه دوشنبه 18 آذرماه از ساعات 9 تا 16:30 در جاده ابریشم دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

آمار بازدید: 223 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image