ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد کرمان (13 آذر 92)

پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد کرمان (13 آذر 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجو در مقطع دکتری حرفه‌ای پزشکی برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی 93 - 92 به واحد کرمان داده شده است.


حمدالله منظری‌توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به دومین مرحله حضور هیئت ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بازدید از امکانات و پیشرفت‌های چشمگیر دانشکده پزشکی کرمان اظهار داشت: مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجو در مقطع دکترای حرفه‌ای پزشکی برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی 93 - 92 به واحد کرمان داده شده است.

وی عنوان کرد: بازدید اخیر هیئت ارزیابی وزارت بهداشت از ساختمان در حال اتمام این دانشکده و همچنین امکانات بسیار قابل توجه و تجهیزات تدارک دیده شده، این هیئت را به این جمع‌بندی رساند که مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجو در مقطع دکترای حرفه‌ای پزشکی برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی 93 - 92 به واحد کرمان داده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با اشاره به نحوه پذیرش دانشجو در این دانشگاه ابراز داشت: پذیرش دانشجو از میان شرکت‌کنندگان در کنکور سال 1392 در مرحله تکمیل ظرفیت و از طریق مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در یک سال اخیر برای اخذ موافقت با تاسیس این رشته در واحد کرمان تصریح کرد: در یک سال گذشته رایزنی‌های بسیار زیادی با مسئولان وزارت بهداشت و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفته و سرانجام‌ با مشارکت تمام مسئولان دانشگاه محقق شد.

منظری عنوان کرد: رئیس منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی از حمایت‌های نمایندگان کرمان به ویژه زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و منظری‌توکلی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه که از تلاش‌های مجدانه این افراد در تحقق خواسته مردم دیار کریمان کمک فراوانی کردند، تشکر و قدردانی دارد.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی پزشکی، دانشگاه آزاد کرمان، پزشکی

آمار بازدید: 575 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image