ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی رشته جدید طراحی بازی‌های رایانه‌ای در دانشگاه‌های کانادا (11 آذر 92)

رشته جدید طراحی بازی‌های رایانه‌ای در دانشگاه‌های کانادا (11 آذر 92)

دانشگاه «آلبرتا» در کانادا برای نخستین بار در جهان در رشته جدید «طراحی بازی‌های رایانه‌ای» ضمن پذیرش دانشجو به فارغ‌التحصیلان مدرک رسمی این رشته را ارائه می‌کند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «شان گوگلاس»، مدیر «برنامه اعطای مدرک توسعه بازی‌های رایانه‌ای» گفت: قصد ما اطمینان از تربیت دانشجویان برتر است و می‌خواهیم از برخی تجربیات آنها در طراحی بازی‌های رایانه‌ای استفاده کنیم چرا که معتقدیم این بازی‌ها جالب هستند و اگر موضوعات مخرب نداشته باشند می‌توانند موجب تقویت خلاقیت شوند.



وی افزود: بازی‌های رایانه‌ای واسطه‌های بسیار تاثیرگذاری در سرگرمی، آموزش، تغییرات اجتماعی برای دانشجویانی هستند که از آنها استفاده می‌کنند.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیزنیوز، در این برنامه دانشجویان دانشکده‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون یک بازی رایانه‌ای طراحی می‌کنند. تیم‌های متشکل از دانشجویانی با سوابق تحصیلی مختلف باید بازی‌ها را از جنبه‌های مختلفی نظیر طول بازی، نمونه اولیه، آزمایش و ارائه بررسی کنند.



«گوگلاس» امیدوار است که این تنوع در میان شرکت‌کنندگان منتهی به تحول و تولید بازی‌های متنوع در صنعت بازی‌های رایانه‌ای شود.

کلمات کلیدی: رشته جدید، طراحی بازی‌های رایانه‌ای، دانشگاه‌های کانادا

آمار بازدید: 326 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image